Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tuskin. Kuten totesin jo aiemmin (muistaakseni jossain toisessa ketjussa), niin Kärpät ei ole mikään Blues tai KalPa jonka täytyisi myydä avainpelaajiaan kesken kauden pois. Talous on niin hyvässä kunnossa, ettei tähtipelaajien myyntiä kesken kauden tarvitse edes harkita, oli tarjous mikä hyvänsä.
matiasrust kirjoitti:Kaikki on bisneksessä tietysti mahdollista, mutta kuvittelisi kynnyksen ainakin olevan todella korkealla. Kärpät on vakaavarainen ja seuralla on niin sanotusti elämänsä tilaisuus palauttaa menestys ja uskottavuus takaisin Ouluun.
Pakko ei tietenkään Kärpillä ole myydä kun rahaa on mutta itse olen edelleen sitä mieltä että yhdelläkään Liigaseuralla ei ole "varaa" sanoa ei kiitos esimerkiksi* miljoonan euron siirtokorvaukselle (mikä on täysin mahdollinen esim. Rynnäksestä) niin kauan kun joukkueiden pelaajabudjetit pyörivät 3 miljoonan euron tuntumassa. Siirtokorvauksen hylkääminen tarkoittaa käytännössä sitä että joukkue haluaa sijoittaa saman summan itse ko. pelaajaan eikä Rynnäs eikä kukaan muukaan Liigassa ole miljoonan euron arvoinen.
Tämä on pelkkää bisnestä eikä Kärpillä ole tarvetta rakastua kehenkään tiettyyn pelaajaan. Jos venäläiset haluaa Ryntään ja ovat valmiita siitä maksamaan riittävästi niin myyntiin vain. Ei Kärppien mestaruushaaveet siihen kaadu. Maailmalta löytyy siirtorajaan mennessä joku toinen riittävän hyvä veskari mestaruuden tavoittelua varten ja varmasti halvemmalla kuin esimerkin miljoonalla*.
*huom. kyseessä on vain hatusta heitetty esimerkki.
Viimeksi muokattu: