Voi nyt vittu, pitää pelaajat hereillä ja ohjeistaa kuinka pelataan seuraavat vaihdot. Nythän tämä kuningasvalmentaja muisti, että aikalisäkin on olemassa ja eikun käyttöön ja taas kerran soi omissa kun Ulvilan ihme höpisi omiaan. Vituttamalla vituttaa katsoa kun laatupelaajat menee täysin hukkaan nykyisessä valmennuksessa, noilla samaisilla kavereilla olisi paljon enemmänkin annettavaa jos vaan olisivat osaavissa käsissä.Ei Vuorikaan onnistunut ole, mutta kyllä tänään pelaajat perseili ihan itse tänään.
Vaihtoehdot lienevät: vaihdetaan pelaajat, vaihdetaan valmentaja tai ei vaihdeta ketään ja jäädään viimeiseksi suurin taloudellisin tappioin. Minkä sinä valitsisit noista?Miten tänään olisi Vuoren pitänyt toimia? Eka erä taklauksia ja hyvää asennetta täynnä. Toiseen erään tullaan selkä suorana. 2-1 tilanteessa aikalisä, mainostauolla joukkue kasaan ja herätellään. Kyllä tässä joku vastuu pelaajillakin on.
Mä en palkitsisi noita palkkasotureita Vuoren potkuilla.
Ei Vuorikaan onnistunut ole, mutta kyllä tänään pelaajat perseili ihan itse tänään.
Voi nyt vittu, pitää pelaajat hereillä ja ohjeistaa kuinka pelataan seuraavat vaihdot. Nythän tämä kuningasvalmentaja muisti, että aikalisäkin on olemassa ja eikun käyttöön ja taas kerran soi omissa kun Ulvilan ihme höpisi omiaan. Vituttamalla vituttaa katsoa kun laatupelaajat menee täysin hukkaan nykyisessä valmennuksessa, noilla samaisilla kavereilla olisi paljon enemmänkin annettavaa jos vaan olisivat osaavissa käsissä.
Ei lähdetä tolle linjalle vaan haetaan sitä oikein tekemistä, niinhän?Eli tekee mitä vaan niin se on väärin.
Näin on, mutta samalla Rauman norsunluutornissa varmaan todetaan että eihän meillä ole mitään hätää.Voi olla että olen väärässä mutta muistelisin äkkiseltään että Liigassa on ollut vain 1 valmentaja joka on vetänyt heikommilla statseilla eli Leimeen Heikki. Eikös se ollut jotain 2011-2012 kaudella eikä myöskään saanut mitään aikaan? Tosin potkittiin jo hyvissä ajoin pihalle Tepsistä.
Ei lähdetä tolle linjalle vaan haetaan sitä oikein tekemistä, niinhän?
Kaudella 1983-84 HPK keräsi 37 ottelussa 6 pistettä. tuosta Lukko on jo edellä.Voi olla että olen väärässä mutta muistelisin äkkiseltään että Liigassa on ollut vain 1 valmentaja joka on vetänyt heikommilla statseilla eli Leimeen Heikki. Eikös se ollut jotain 2011-2012 kaudella eikä myöskään saanut mitään aikaan? Tosin potkittiin jo hyvissä ajoin pihalle Tepsistä.
Lisään nyt vielä, että uskon Vuoren erotettavan mutta muutos on tapahduttava joka jätkässä. Jotenkaan en usko, että tuo peli tuosta parenee edes uuden valmentajan johdolla.
Kautta ei pelasta enää mikään mutta se tietynlainen uskottavuus olisi jälleen hyvä saavuttaa uuden koutsin voimin.Vittumainen hankkia pelaajia näillä tuloksilla ja toisekseen ei kannata soittaa ainakaan Asplundille.Tämä. Peli voi hetkellisesti uuden valmentajan tulon takia kääntyä parempaan, mutta tuskin kausi pelastuu enää millään. Tietyllä tavalla karua, että juhlavuosi tulee olemaan erittäin paha välivuosi.
Mietin jo pelin aikana että Atte on pelannut hyvin. Kolmatta erää en intensiivisesti enää seurannut, katselin vaan "viihdettä", mutta Atelta kyllä kohtuullinen peli. Lisää näitäEi tämän illan perusteella voi Atteakaan haukkua tai että ykköskenttä alisuorittaa.
Henkilö nimeltä Lenkki vai miksi tuo on isolla?Juha Vuori, olet heikoin Lenkki. Hyvästi!
HihiHenkilö nimeltä Lenkki vai miksi tuo on isolla?
Kai se on se ainoa oppi mikä Vuorelle jäi neljän Dufvan kauden ajalta mieleen.Mistähän helvetistä tuo tiivistämis-ajatus on lähtöisin; idioottien hommaa.