madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kiilholma on varmaan ratkaisu pelaajapulaan ja auttaa uuteen nousuun.
Mielummin Tammi kehiin.
Mielummin Tammi kehiin.
Kyllä äsken kuultiin Korpisalon suulla, että Kiilholma jatkaa edelleen uuden seuran etsimistä.
No tämä ei yllättänyt varmaan muita kuin @Pratu
Toivottavasti löytää seuran, että saadaan vihdoin tämäkin case päätökseensä.
Itse olen täällä kirjoitetun perusteella taas tullut siihen päätelmään, että Kiilholma itse aiheutti sen, kuinka hänelle nyt sitten Ässä joukkueessa kävi.Mutta silti voidaan sanoa että ilman Ahoa Kiilholman tilanne olisi erilainen. Jotenkin oudoksuttaa se miksi Kiilholmasta täytyi tehdä jokin negatiivinen esimerkki.
En tiedä tarkemmin mitä on tapahtunut mutta enemmän kuin mullittelulta se vaikuttaa vaan siltä että ongelmat oli henkilökemioissa. Eikä se ikinä ole vain yhden osapuolen vika jos kaksi tappelee. Varmasti on toinen mullitellut ja toinen on mulkuttanut.Itse olen täällä kirjoitetun perusteella taas tullut siihen päätelmään, että Kiilholma itse aiheutti sen, kuinka hänelle nyt sitten Ässä joukkueessa kävi.
Se on jäänyt epäselväksi, etteikö Kiilholma aikanaan täyttänyt harjoittelu velvoitteitaan vai yksinkertaisesti vaan mullitteli?
Nyt Ässät ilmoitti sopimuksen purkamisesta. Miksiköhän lopulta vasta nyt? Oliko jommalla kummalla osapuolella oikeasti joku kuvitelma "yhteen palaamisesta"...
Ajankohta tälle purkamiselle kyllä hämmästyttää. Toki syynä tämän päivän lopulliselle reagoinnille voi olla toimittajan asian tänään esille nostaminen. Silti itselleni nousi ensimmäisenä ajatus, että oliko se nimenomaan Aho, joka väkisin roikotti Kiilholmaa ringissä mukana, eikä päästänyt häntä vapaalle jalalle nauttimaan Ässien rahoista? Ajatuksella rintamakarkureita ei palkita :DNyt Ässät ilmoitti sopimuksen purkamisesta. Miksiköhän lopulta vasta nyt? Oliko jommalla kummalla osapuolella oikeasti joku kuvitelma "yhteen palaamisesta"...
Ei pitäisi. Jos pelaaja haluaa vielä uraansa jatkaa, niin kannattaa tulla itse vähän vastaan tälläisessä asiassa. Ei seura suoraan estä pelaajaa työskentelemästä muualla, jos pelaaja ei taivu sopimuksen purkuun. Olisin itse luullut, että Kinu olisi pelannut lainalla enemmän kuin neljä peliä.Miten te muut palstalaiset näette? Jos ei päästä neuvottelemalla molempia tyydyttävään lopputulokseen, pitäisikö seuran vapauttaa pelaaja? Vai estää häntä työskentelemässä sitten muuallakaan?
Ajankohta tälle purkamiselle kyllä hämmästyttää.
Aah, okei... no tämä kuulostaisi kieltämättä järkeen käyvältä.Eiköhän tuohon purkamiseen vaikuttanut pääosin vaihtunut verovuosi. Nyt "purkuraha" menee tämän vuoden verotietoihin. Sitä en tiedä kumpi on antanut periksi, mutta veikkaan, että Kilu on antanut pienen alennuksen...
...
Rehellisyyden nimissä, itse en ole pitänyt tästä, että pelaajaa lähinnä kiusataan mukana väkisin roikottamalla. Kyllä seuralla on varaa ottaa yhden Juhan palkka takkiin, mutta Juhalle tuo palkka voi olla isokin asia...
Ei tule Kiilholma enään Ässissä pelaamaan. Sopimus on Ässien kotisivujen mukaan purettu:
Juha Kiilholman sopimus purettu | Porin Ässät
Noh, tämä nyt oli vain spekuloimista asialla ja aiheesta yleisesti, ilman mitään taustatietoa. Sanotaan, että jos seura pitää pelaajaa listoillaan ja velvoittaa häntä johonkin, esim. harjoittelemaan a-junnujen kanssa ilman, että sillä on mitään jatkosuunnitelmia pelaajan kohdalla, voisi sitä pitää jonkin asteisena kiusaamisena. Tuossa tilanteessa, ei muuta kuin sopimus purkuun ja vaikka täysimääräinen ulososto on mielestäni ihan normaali käytäntö.Ilmeisesti seuran puolelta ei ole kaikkia hoidettu ihan tyylikkäästi, mutta mikä tässä on kiusaamista? Kiilholman tilille on maksettu ~10.000€/kk ilman työvelvoitetta ja hänellä on ollut lupa etsiä uusi työnantaja ilman karenssia.
... Tuossa tilanteessa, ei muuta kuin sopimus purkuun ja vaikka täysimääräinen ulososto on mielestäni ihan normaali ...
Huh huh, viimeinkin päästiin eroon taakasta, joka on rasittanut Ässiä ihan turhaan. Paljon maksoi tämä virhe...Ei tule Kiilholma enään Ässissä pelaamaan. Sopimus on Ässien kotisivujen mukaan purettu:
Juha Kiilholman sopimus purettu | Porin Ässät
Juu, tottakai Ässät on halunnut purkaa sopimuksen, mutta sitä kuinka ison osan sopimusesta Ässät olisi ollut valmis maksamaan purkukorvauksena, ei taida kukaan täällä palstalla tietää. Ja onko tieto, että Kiilholma ei ollut valmis tulemaan euroakaan vastaan? Tai no, älä vastaa... tämä nyt on ihan turhaa hölynpölyä...Ässät on halunnut purkaa sopimuksen, Kiilholma ei ole suostunut tähän vaan on halunnut kaiken hyödyn sopimuksesta. Enkä usko, että Kiilholmalla on työvelvoitetta, uskoisin että on käynyt omasta halusta jäällä.
Tekohetkellä sopimus ei ollut virhe. Se osoittautui virheeksi vasta myöhemmin erinäisistä syistä johtuen.Huh huh, viimeinkin päästiin eroon taakasta, joka on rasittanut Ässiä ihan turhaan. Paljon maksoi tämä virhe...