Joulun jälkeinen NHL 12 -turnaus (PS3)

  • 7 467
  • 84

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Mitenkäs on vielä porukoilla runkkaripelejä jäljellä?
Varmaan pitäis kohta aloittaa pleijarit tai muuten tää homma lopahtaa käsiin.

Totta. Tietäisi vaan, että milloin Boston on linjoilla. Itsekin tulee tuolla aina välillä käytyä, mutta ei ole täällä ikinä ilmoittanut moisesta. Olen kyllä valmis nuo matsit tässä jossain vaiheessa pelaamaan.. Jos EA suo.

Muut?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jomppa_Koo:n kanssa keskusteltiin pleijareista tuolla pleikan puolella..

Tilanne on nyt se, että en saa Bostoniin yhteyttä edes täällä Jatkoajassa (yv lähetetty..) ja pelejä on muutamalta tyypiltä vielä jäljellä.

Mitä mieltä muut ovat?

Mitä keinoja käytetään saadaksemme turnauksen playoff-vaiheeseen jne.?
 

Gepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, HIFK, Jokipojat
Olen sitä mieltä että Pleijjarit pitää saada kohtapuoliin käyntiin, vaikka osalla onkin pelejä vielä pelaamatta.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jepa elikkäs nyt on tullut Bostonin pelaajalta viestiä ja hän ei ole enää omien kiireidensä ja EA:n takkuilujen seurauksena mukana turnauksessa.. Nyt on vaan semmoinen juttu, että miten pelataan pleijarit seitsemällä pelaajalla ? :D
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ratkaisuhan on ottaa mukaan uusi pelaaja. Eli minut. :)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tervetuloa puolestani. Mitä mieltä on liigan järjestäjä?

Jaa'a.. Olen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta haluaisin kyllä saada pleijarit käyntiin ja liigan pelattua loppuun ja tämä olisi siihen ratkaisu.

Toisaalta onko oikein antaa paikka sellaiselle, joka ei ole runkosarjaa pelannut ollenkaan?

Noh minun puolestani enemmistö päättää, olen tyytyväinen kumpaan vain päätökseen. Paljoa ei ole vaihtoehtoja. Kaikkia liigan jäseniä kuullaan ja jokainen saa vaikuttaa. Lähetänpäs tästä YV:t kaikille..
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Eikö paras ole päästää sarjaykkönen suoraan välieriin?
Niin, no jokatapauksessa olisi jossain vaiheessa saada liiga päätökseen.

Durable esitti myös hyvän pointin yvllä:

Durable kirjoitti:
Jos otetaan uusi pelaaja mukaan niin oletko varma että pudotuspelit alkaa samantien vai pitääkö uuden pelaajan pelata kaikkia vastaan ensin pelit?
 

Gepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, HIFK, Jokipojat
Niin, no jokatapauksessa olisi jossain vaiheessa saada liiga päätökseen.

Niin olen samaa mieltä että liiga täytyy saada päätökseen.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta pelaajan lisäyksestä? Joutuuko uusi pelaaja tosiaan tahkoamaan kaikki runkkaripelit vai pääseekö pelaaja suoraan pelaa pleijjarit?

Jotenkin tuntuu paremmalta vaihtoehdolta tuo Kuubextran ehdotus että runkosarjan ykkönen etenee suoraan välieriin. Sehän olisi palkinto loistavasta runkosarjasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös