Joulun jälkeinen NHL 12 -turnaus (PS3)

  • 7 470
  • 84

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
*** TÄYNNÄ ***

Eli osallistujia olisi nyt tiedossa kahdeksan.

Ritarisydän - talonmies73
Jomppa_Koo - Lets_Go_Ducks
Kuubextra - Kuubextra
Gepards - jkt75
NiksuP - NiksuPP
Durable - antlaa83
Kahvaajapakki - mi_ko34
Fernando - Henekh

Liigan nimi: joulujatkis
Liigan lyhenne: Joa
Salasana: PIPARI

2 x kahdeksan joukkueen sarja olisi siis tiedossa ja pelataan vasta joulun jälkeen. Paikat on siis täynnä Fernandon psn-nickiä vielä kaipaillaan. Jos sovitaan, että tehdään tuo liiga vaikka 25. päivä ja joukkueet voi varata jo täällä? Siitä päästäänkin kysymykseen, että haluaako jengi, että arvotaan varaamisjärjestys vai ihan "nopeat syö hitaat" -meiningillä?

*** NIMIMERKIT, PSN JA JOUKKUEET ***

Fernando - Henekh - Detroit
Durable - antlaa83 - Vancouver
Kuubextra - Kuubextra - Chicago
Jomppa_Koo - Lets_Go_Ducks - Anaheim
NiksuP - NiksuPP - Pittsburgh
Kahvaajapakki - mi_ko43 - San Jose
Gepards - jkt75 - Buffalo


"Ritarisydän - talonmies73 - Boston" jättänyt liigan yhteisymmärryksessä ylläpidon ja pelaajien kanssa.

Pleijarit 1 vs 8 ja 2 vs. 7 -systeemillä. 2x sarja. Ei fiilunkia. Paras voittakoon.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Sovitaanko samantien joku takarajakin?

Ei olisi hassumpi ajatus. 2x 8 sarjan pelaa kuitenkin pääosin todella nopeasti läpi, jos porukka vaan on aktiivisena. Mun puolesta ehdotuksia vaan kehiin ja otetaan paras ja sopivin sieltä sitten.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ehdottomasti arvonta, eipä oo kellään sitten mitään napisemista :)

E: Mun puolesta lohkotkin voidaan arpoa, vai mennäänkö suoraan vaan 8 joukkueen lohkolla?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Eli arvotaan vaan varausjärjestys.

E: Mun puolesta lohkotkin voidaan arpoa, vai mennäänkö suoraan vaan 8 joukkueen lohkolla?
Niin mitenkäs tehdään sitten tämän kanssa? 1 vs 8 ja 2 vs 7 jne. sillä menetelmällä vai lohkojaolla?

Järjestys arvottu. Arvonnassa käytetty tätä: http://www.tulisielu.net/virtuaalisia/arvontakone.php

Fernando - Henekh
Durable - antlaa83
Kuubextra - Kuubextra
Ritarisydän - talonmies73
Jomppa_Koo - Lets_Go_Ducks
NiksuP - NiksuPP
Kahvaajapakki - mi_ko43
Gepards - jkt75


Siitä siis Fernando ensin varailemaan ja sitä mukaan sitten uutta aina tulille. Varausaikaa 25. päivälle asti. Ei kuitenkaan sinällään mitään kiirettä, ketään tuskin kiinnostaa varailla täällä joukkuetta itselleen kesken jouluaaton ja pyhien.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Chicago Blackhawks
PSN: Kuubextra

Ritarisydän seuraavana varausvuorossa.
e. YV lähetetty.
 
Viimeksi muokattu:

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Otetaanpa sitten Boston Bruins pois kuleksimasta
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Fernando - Henekh - Detroit
Durable - antlaa83 - Vancouver
Kuubextra - Kuubextra - Chicago
Ritarisydän - talonmies73 - Boston
Jomppa_Koo - Lets_Go_Ducks - Anaheim
NiksuP - NiksuPP - Pittsburgh
Kahvaajapakki - mi_ko43 - San Jose
Gepards - jkt75 - Buffalo

Valinnat tehty, turnausta pystyyn! :)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Haluaako joku tehdä tuon liigan vai teenkö minä? Jos joku on pleikalla juuri nyt, niin voisi onnistua nopeammin, mutta meikä voi myös..

Edit: No minä teen, jossei kukaan ole jo tekemässä?
 
Viimeksi muokattu:

Kahvaajapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ollaan liitytty liigaan. Saataisko muutamat pelit pelattua jo tänään? On koko ilta tässä aikaa...

Mun psn on muuten sitten mi_ko34 eikä 43, olin kirjoittanut väärin sen tonne toiseen ketjuun.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Mun psn on muuten sitten mi_ko34 eikä 43, olin kirjoittanut väärin sen tonne toiseen ketjuun.

Korjattu.

Penguins-Sharks 2-4
Sharks-Penguins 5-4
Penguins-Blackhawks 2-8
Blackhawks-Penguins 0-2

Tuloksena siis kolme tappiota ja voitto. Vittu, että otti päähän tuossa toisessa pelissä, kun kaveri tekee vikalla minuutilla 5-4 ja koko peli ollut kauheeta hurlemheitä.. Ei mitään hyvää kiekkoa ja kiitokset Kahvaajalle tästä. Kuubextran ja meikän peleistä ei voine sanoa samaa.. :D Jatketaan, kun jaksaa ja kerkeää.
 
Anaheimilla on nyt kentät oikeassa muodossa ja olen valmis aloittamaan tänään. Voittaa en lupaa, mutta lupaan pelata todella inhottavaa kiekkoa kuten aina.

Kuka tulee pelaamaan ensin?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Canucks-Penguins 1-0
Penguins-Canucks 5-3
Ducks-Penguins 0-5
Penguins-Ducks 3-4 JA

Hyviä pelejä kaikki, varsinkin tuo viimeinen yhteenotto Ducksien kanssa. Viimeisellä kymmenellä sekunnilla Crosbylla peli tasoihin ja jatkoajan lopussa Selänne Koivulle, jonka one-timer sisään. Hyviä matseja!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Melkeenpä kaikkien kanssa tosi tiukkaa. Penguinsin puolustusta en toisessa pelissä pystynyt murtamaan ensimmäisen pelin murskavoiton jälkeen, liian samantyylisiä yrityksiä ja mielikuvituksetonta. Liian helpolla pääsin ensimmäisessä Penguins-pelissä ja kun jostain syystä häviäjä saa aina toiseen peliin hirveen buustin.

Let's Go Ducksin kanssa tylsää mutta helvetin tarkkaa puolustamista puolin ja toisin. Siinä pelit kääntyi niukasti meikäläisen eduksi.

Tämän hetken sarjaykköstä(SJ) vastaan hävisin ja voitin, voitin jatkoajan viimeisillä sekunneilla. Sekin ns helvetillisen tiukkaa ja virheestä rankaistiin armotta.

Buffaloa vastaan voitin monien onnistumisten johdosta. Toisessa pelissä bugitti 2 minuutin kohdalla ja siitä merkittiin 0-3 tappio. :/

Ykköspaikka taitaa olla jaettu jo, mutta mutta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös