Joulun jälkeinen NHL 12 -turnaus (PS3)

  • 7 466
  • 84

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Bruins - Blackhawks 3-2 rl.
Emery aivan ilmiömäinen, intiaanit rokotti kovalla kädellä mun parista virheestä.

Blackhawks - Bruins 1-4

Helvetisti hukattuja paikkoja Bruinssilla, mutta tällä kertaa upposkin jotain Emeryn taakse. Taas vaihtovirheestä omiin...
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
linjoilla ollaan noin viiteen asti

Chicago - Boston 2-3rl
Chicago - Boston 1-4 (1-4 tyhjiin)

Oli tiedossa vastustajan taso kun random-onlinessa tuli tapeltua aiemmin. Ensimmäisessä tulin kahden maalin takaa tasoihin, josta lopputuloksena rankkaritappio. Toisessa matsissa otin ylhäältä kolmella, mutta pari kertaa Bostonin jampat pääsi vastaiskuista tuikkaamaan. Ei nyt ihan semmosta kärsivällisyyttä löytynyt vinkuintiaaneilta millä olisi voitto raavittu.

Hyvät pelit joka tapauksessa. Seuraavan kerran laatikkoon playoffeissa.

Chicago
9-3-1
(+ arvottu 0-3 tappio)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Mitenkäs porukoilla on pelejä jäljellä? Meikällä Bostonia vastaan vielä.. Mitenkäs pleijarit? Meikä on matkoilla tammikuun alussa 2-6. päivä. Eli jos pleijarit aloitatte, niin meikän ekan kierroksen vastustaja saa sitten aikas kauan valmistautua. Pahoittelen tätä, mutta pelataan sitten vaikka heti se sarja.
 
Yksi peli jäljellä Bostonia vastaan. Viimeksi kun yritettiin pelata ja laitoin haasteen, niin jotain se taas bugitti eikä kaveri pystynyt ottamaan haastetta vastaan. Varmaan viisi kertaa yritettiin putkeen mutta eipä onnistunut.
 

Kahvaajapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
San Josella molemmat pelit pelaamatta Bostonia vastaan. Koskas Bostonille sopii pelata pelit pois alta? Mulle sopii yleensä 21.00 jälkeen. Huomenna saattaa onnistua myös päiväpelitkin.
 

Gepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, HIFK, Jokipojat
Buffalolla pelit pelaamatta Bruinssia ja canucksia vastaan. Itsekin pääsen parhaiten peleille iltaisin.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Pelattiin Henekhin kanssa toinen peli alta pois. Boston voitti lopulta 6-3, vaikka Detroit sai hyvän alun ja 2-0 johdon. Tänään ehkä vielä kympin jälkeen linjoilla, ja huomenna ainakin 11-13.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Koskas Boston on seuraavan kerran linjoilla?

Huomenna mahdollisuus peleihin oikestaan koska tahansa paitsi sinä aikana, mikä menee HPK-HIFK pelissä eli noin 17-21.30. Keskiviikkona kans käy hyvin oikeestaan millon vaan. Ja pieni mahdollisuus myös tänään ennen Suomen peliä, että käväsen linjoilla.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Matsia nyt canucks?
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Linjoille, mars
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Pelasin mahdollisimman paljon ennen tätä reissuani, joka siis todennäköisesti päättyy huomenna. Minulla on vielä Bostonia vastaan pelit pelaamatta ja olen ne heti huomenna illalla valmis pelaamaan, kun olen kotona. Sen jälkeen olisi aika aloittaa pleijarit, mikäli muut ovat kohta samassa jamassa?

Miten on Ritarisydän? Kerkeätkö huomen illalla ottaa matsit Pittsburghin kanssa?

EDIT:

Antakaapas jotain päivitystä kaikki, että ketä vastaan on pelaamatta? Tietää vähän sopia nuo pelit ja tietää, että ketä pitää odottaa ja onko jollain mahdollisesti jotain esteitä. Tottakai voidaan joustaa pleijareiden alkamisesta, jos on tarpeen.
 

Durable

Jäsen
Pelasin mahdollisimman paljon ennen tätä reissuani, joka siis todennäköisesti päättyy huomenna. Minulla on vielä Bostonia vastaan pelit pelaamatta ja olen ne heti huomenna illalla valmis pelaamaan, kun olen kotona. Sen jälkeen olisi aika aloittaa pleijarit, mikäli muut ovat kohta samassa jamassa?

Miten on Ritarisydän? Kerkeätkö huomen illalla ottaa matsit Pittsburghin kanssa?

EDIT:

Antakaapas jotain päivitystä kaikki, että ketä vastaan on pelaamatta? Tietää vähän sopia nuo pelit ja tietää, että ketä pitää odottaa ja onko jollain mahdollisesti jotain esteitä. Tottakai voidaan joustaa pleijareiden alkamisesta, jos on tarpeen.


Eilen yritettiin Bostonin kanssa pelata, mutta EA kusi taas hommat. Saa nähdä koska pystytään pelaamaan.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Huomen illasta en mene takuuseen, mutta ainakin lauantaina alkupäivästä olen varmaankin linjoilla. Pelit siis vielä jäljellä Canucksia ja Penguinsia vastaan, eilen koitettiinkin Canucksin kanssa pelata, mutta EA oli toista mieltä. Tänään taas linjoilla noin viiteen asti kunnes Rinkelinmäki kutsuu jälleen.
 

Durable

Jäsen
Huomen illasta en mene takuuseen, mutta ainakin lauantaina alkupäivästä olen varmaankin linjoilla. Pelit siis vielä jäljellä Canucksia ja Penguinsia vastaan, eilen koitettiinkin Canucksin kanssa pelata, mutta EA oli toista mieltä. Tänään taas linjoilla noin viiteen asti kunnes Rinkelinmäki kutsuu jälleen.

Kokeillaanko kohta jos nyt toimis?
 

Gepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, HIFK, Jokipojat
Buffalolla pelit jäljellä vielä canucksia vastaan. Mulla ois mahdollisuus pelata pelit pois ysin jälkeen illalla.

Viikonloppu meneekin sitten muissa jutuissa..
 

Gepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, HIFK, Jokipojat
Mitenkäs on vielä porukoilla runkkaripelejä jäljellä?
Varmaan pitäis kohta aloittaa pleijarit tai muuten tää homma lopahtaa käsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös