Kulutusjuhlaan osallistuttu tänään omalta osaltani. Nyt illalla ennen Champions Leagueta tein joulutorttuja ja jouluolut löysi myös tuoppiini. Kaikista irlantilaisin joululaulu soi myös tässä.
Kulutusjuhlaan osallistuttu tänään omalta osaltani. Nyt illalla ennen Champions Leagueta tein joulutorttuja ja jouluolut löysi myös tuoppiini. Kaikista irlantilaisin joululaulu soi myös tässä.
teitkö torttusesi tällä ohjeella, jolla meilläkin tehdään?
Toi on yksi niistä n. kymmenestä leffasta ja tosi monesta Muumi -jaksosta, jonka olen kuunnellut aivan_liian_monta_kertaa. Kyllä, kuunnellut. Silloin, kun tytär oli pieni eikä oikein luurit pysyneet päässä meni automatkat matkaDVD:tä katsellessa takapenkillä. Meikä ajoi, ja laittoi aina uuden jakson / leffan uudelleen pyörimään siitä laitteesta - se oli kiinnitetty apukuskin puolen niskatukeen. Ja taas mentiin!Valmiina olen, Joulupukin ja Noitarummun katson taas Areenasta kun älykääpiöt sen telkkarista ottivat pois.
Toi on yksi niistä n. kymmenestä leffasta ja tosi monesta Muumi -jaksosta, jonka olen kuunnellut aivan_liian_monta_kertaa. Kyllä, kuunnellut. Silloin, kun tytär oli pieni eikä oikein luurit pysyneet päässä meni automatkat matkaDVD:tä katsellessa takapenkillä. Meikä ajoi, ja laittoi aina uuden jakson / leffan uudelleen pyörimään siitä laitteesta - se oli kiinnitetty apukuskin puolen niskatukeen. Ja taas mentiin!
JOULUPUKIN TÖISSÄ! JOULUPUKIN TÖISSÄ! JOULUPUKIN TÖISSÄ TÄNÄÄN JOKAINEN!
Toivottavasti ei koskaan enää :D