Kulutusjuhlaan osallistuttu tänään omalta osaltani. Nyt illalla ennen Champions Leagueta tein joulutorttuja ja jouluolut löysi myös tuoppiini. Kaikista irlantilaisin joululaulu soi myös tässä.
Kulutusjuhlaan osallistuttu tänään omalta osaltani. Nyt illalla ennen Champions Leagueta tein joulutorttuja ja jouluolut löysi myös tuoppiini. Kaikista irlantilaisin joululaulu soi myös tässä.
teitkö torttusesi tällä ohjeella, jolla meilläkin tehdään?
Toi on yksi niistä n. kymmenestä leffasta ja tosi monesta Muumi -jaksosta, jonka olen kuunnellut aivan_liian_monta_kertaa. Kyllä, kuunnellut. Silloin, kun tytär oli pieni eikä oikein luurit pysyneet päässä meni automatkat matkaDVD:tä katsellessa takapenkillä. Meikä ajoi, ja laittoi aina uuden jakson / leffan uudelleen pyörimään siitä laitteesta - se oli kiinnitetty apukuskin puolen niskatukeen. Ja taas mentiin!Valmiina olen, Joulupukin ja Noitarummun katson taas Areenasta kun älykääpiöt sen telkkarista ottivat pois.
Toi on yksi niistä n. kymmenestä leffasta ja tosi monesta Muumi -jaksosta, jonka olen kuunnellut aivan_liian_monta_kertaa. Kyllä, kuunnellut. Silloin, kun tytär oli pieni eikä oikein luurit pysyneet päässä meni automatkat matkaDVD:tä katsellessa takapenkillä. Meikä ajoi, ja laittoi aina uuden jakson / leffan uudelleen pyörimään siitä laitteesta - se oli kiinnitetty apukuskin puolen niskatukeen. Ja taas mentiin!
JOULUPUKIN TÖISSÄ! JOULUPUKIN TÖISSÄ! JOULUPUKIN TÖISSÄ TÄNÄÄN JOKAINEN!
Toivottavasti ei koskaan enää :D
Vähän vastaava tilanne. 99% varmuudella omakin äiti on osastolla. Hän on aina synnyinkotiini joulun luonut ja itse olen antanut panostani vain siivouksessa, kuusenlaitossa ja vähän ruokia lämmitellyt pöydän kattamisen ohessa. Nyt on sitten koko paketti omilla harteilla. Hyvä suunnitelma on jokaiselle päivälle mitä pitäisi tehdä, ei puutu kuin toteutus. Aitoa kuusta ei tule tällä kertaa, mennään pienemmällä muoviratkaisulla. Runsaan joulupöydän sijaan on hieman niukempi kattaus, mutta kutsuin kyllä äitini miesystävän illaksi syömään ja saunaan. Sitä ennen toivottavasti aaton hiihtolenkki, sitten osastolle vietävä joulufiilis ja -lahjat sinnekin, lopuksi hautojen kautta kohti ateriaa, saunaa ja jonkinlaista määrää laadukasta punaviiniä. Jospa ensi vuonna olisi taas paremmat asetelmat, toivotaan sitä myös palstaveljelle! Meillä on joulu ollut aina erittäin odotettu, hyvin lämminhenkinen ja positiivinen perhetapahtuma, pitää koittaa näistäkin asetelmista saada niin paljon hyvää fiilistä aikaan kuin se on mahdollista.Taitaa tulla erilainen joulu. Aika varmuudella äitini jää joksikin ajaksi Tyksiin. Kuha tietäisi edes jotain paitsi onhan tässä omia arveluja.
Äitillesi nopeaa kotiutumista ja toivotaan, että olet täysin väärässä arvailujesi kanssa!Taitaa tulla erilainen joulu. Aika varmuudella äitini jää joksikin ajaksi Tyksiin. Kuha tietäisi edes jotain paitsi onhan tässä omia arveluja.
Nooh, arvauksena nyt tänään tai huomenna. Keuhkokuume ja kylkiluun murtuma. Eiköhän antibiootit helpota lihassärkyä aika nopsaan. Se voi olla, että meidän jouluruoka siirtyy päivällä.Äitillesi nopeaa kotiutumista ja toivotaan, että olet täysin väärässä arvailujesi kanssa!