Ei kummemmin. Ei paljoa ehdi juhlia, sillä opiskelut jatkuu jo käsittämättömästi 01.01.08.
Vaimon sisko onkin monelle se kielletyistä hedelmistä kaikkein houkuttelevin ja hänen kanssaan riekkuminen tosiaan voi johtaa monenlaiseenkin rikkoutumiseen, varsinkin kun itse vaimo ei viestistäsi päätellen ole välttämättä mukana.Illaksi menemme anoppilaan pakoon kaupungin ammuskeluja vaimon siskon kanssa. Appivanhemmat ovat matkoilla, joten saa riekkua ihan vapaasti. Todella railakastat meno onkin, pikkupurtavaa ja joku leffa. Toivottavasti ei tule rikottua hurmerinnassain mitään.
Aika pahan kyllä pistit. Täytyy silti paljastaa, että sisällytin monikkoon myös vaimoni, joten se siitä saippuaoopperasta.Vaimon sisko on monelle se kielletyistä hedelmistä kaikkein houkuttelevin ja hänen kanssaan riekkuminen tosiaan voi johtaa monenlaiseenkin rikkoutumiseen, varsinkin kun itse vaimo ei viestistäsi päätellen ole välttämättä mukana.
Muutama ihminen on tulossa istumaan iltaa. Kääritään jotain maukasta apetta tortillaplättyjen sisällä. Nautitaan sivistyneesti ja vähemmän sivustyneesti juomia jotka sisältää tai ei sisällä alkoholia. Sauna lämpiää illalla ja ehkä jotkut ampuu jotain ilotulitteita taivaalle. Että mennään vähän niin kuin fiilispohjalta.Miten "vietät" uuden vuoden?
Miten "vietät" uuden vuoden?
Tuo on kyllä ihan mukava "käden ojennus"... Meillä taas juodaan alkoholia vaikka porukassa on alkoholisti. Olen sitä mieltä, että se että on hankkinut alkoholismin, ei voi olla muille este juoda alkoholia. Koska se on oma moka jos on viinan kanssa niin lätrännyt että aivot ovat tulleet riippuvaisiksi alkoholista. Sitä en kyllä pidä hyvänä enkä hyväksyttävänä että alkoholistille tuputetaan alkoholia jos tiedetään että kaveri on sairas. No nämä on vähän hankalia juttuja ja toisille sopii toiset jutut ja toisille jotkut muut (viitaten siihen voiko muut juoda jos paikalla on alkoholisti).Ollaan sovittu, että selvinpäin ollaan, kun seurueessa on toipuva alkoholisti. Sellainen oikea mikä ei vain voi dokata.