Mark Streit toimi Islandersin kapteenina kaudet 2011-13.Josi olisi ihan mielenkiintoinen, onko aiemmin ollut sveitsiläisiä kapuja?
Mark Streit toimi Islandersin kapteenina kaudet 2011-13.Josi olisi ihan mielenkiintoinen, onko aiemmin ollut sveitsiläisiä kapuja?
Josi olisi ihan mielenkiintoinen, onko aiemmin ollut sveitsiläisiä kapuja?
Mark Streit toimi Islandersin kapteenina kaudet 2011-13.
Ekblad vaikuttaa kyllä johtajalta eikä koskaan meinaa muistaa, että kaveri on parikymppinen. Näyttää ulkoisesti sekä vaikuttaa henkisesti (jos näin voi ilmaista) jo kaiken kokeneelta.
Olisi hyvä valinta.
Mun mielestä tuo on kaikkea muuta kuin pomminvarma. Subban on vähän kaksipiippuinen persoona, ainakin näiden viimeaikaisten tietojen/väitösten suhteen. Kyllä äijän peli jäällä täyttää ihan kapteenin kriteerit, mutta onko sitä kopissa? Tykkään erittäin paljon Subbanista ja hänen persoonastaan, mutta jos tuo Montrealissa ei ollut lähelläkään kapteeniutta, niin ei se Nashvillessäkään pomminvarma juttu millään tapaa ole. Joukkueen pitäisi tavallaan nähdä kapteeninsa esimerkillisenä pelaajana ja äijänä jään ulkopuolella, miten tämä sitten onnistuu Nashvillessä jos Montrealissa ei ihan nappiin mennyt.Musta toi että P.K.Subban tulee olemaan Predatorsien kapteeni on aika pommin varma asia.
Ihan mielenkiintosta kysyn että miksi et laske Paul Stastnyä kapuehdokaaksi. On kuitenkin alueen poikia, kantoi viime kaudella jo jossain matseissa A:ta ja kuului Coloradossa kapteenistoon 6 kauden ajan. Itse ainakin ihmettelisin jos ei jotain kirjainta Stasnyn paidasta kauden alussa löytyisi.
No ainakin Kingsillä tuo Dustin Brown oli kapuna aika pitkäänkin, kunnes nyt menetti natsat :D...Tosin en tiedä juurikaan mitään Nealin pukukoppiominaisuuksista hiusten föönaamisensa lisäksi, mutta ei kai kukaan halua nähdä joukkueellaan kapteenia joka pari kertaa kaudessa hakee jotain ilkeää polvitaklausta.
Maple Leafs, ei valitse kapteenia
Oilers, ei valitse kapteenia
Panthers, Aaron Ekbad
Predators, Mike Fisher
Blues, Alex Pietrangelo
Hurricanes, Justin Faulk
Jets, Blake Wheeler
No jos Torontossa valitaan kapu ensi kaudeksi niin Komarov saattaisi olla ihan potentiaalinen nimi. Mutta tuskinpa valitaan, joten varmaan Ristolainen on tosiaan se potentiaalisin nimi. Toki, kuuluhan Jussi Jokinen Floridan kapteenistoon ja siellä on kanssa uusi kapu hakusessa.Kukahan mahtaisi olla seuraava suomalainen kapteeni (siis ihan C) änärissä?
No jos Torontossa valitaan kapu ensi kaudeksi niin Komarov saattaisi olla ihan potentiaalinen nimi. Mutta tuskinpa valitaan, joten varmaan Ristolainen on tosiaan se potentiaalisin nimi. Toki, kuuluhan Jussi Jokinen Floridan kapteenistoon ja siellä on kanssa uusi kapu hakusessa.
Itse veikkaan Aaron Ekbladia Floridan kapuksi. Mutta jos Floridan johtoporras katsoo että Ekblad on siihen pestiin vielä liian nuori niin sitten hieman kokeneemat McKenzie taikka Jokinen saattas olla vuoden taikka kaksi tossa pestissä. Se että Komarovista tulisi Toronton kapu varmaan vaatisi sen että Babckok haluaa ehdottomasti että joukkueella on kapteeni ja saisi nimetä sen itse (ja valitsisi Komarovin). Ei noi skenaariot musta kovin todenäköisä ole, mutta samalla ei se olisi mulle yllätyskään jos noin kävisi.Melkoisella varmuudella voisin väittää, että Torontossa tai Floridassa ei tulla suomalaiskapua näkemään.
Mun veikkaukset joukkueiden kapteeneiksi ovat nämä.
Maple Leafs, ei valitse kapteenia
Oilers, ei valitse kapteenia
Panthers, Aaron Ekbad
Predators, Mike Fisher
Blues, Alex Pietrangelo
Hurricanes, Justin Faulk
Jets, Blake Wheeler
En itse seuraa NHL:ää kuin toisella silmällä tekstiteeveestä, mutta alkoi kiinnostamaan että miksi jotkin joukkueet jättävät kapteenin valitsematta? Suomessa taitaa olla aina joku C rinnassa? Perinnehommia?
Joissakin joukkueissa kapteenin titteli on niin iso asia, ettei siihen tehtävään voi valita ketä tahansa vain, koska "ei ole muitakaan vaihtoehtoja". Maple Leafs ja Canadiens ovat hyvät esimerkit joukkueista, joissa kapteeniksi pääsee vain oikeasti isot johtajat.... mutta alkoi kiinnostamaan että miksi jotkin joukkueet jättävät kapteenin valitsematta?
Ok, noin ajattelikin, että joissain joukkueissa kapteenin valinta otetaan varmaankin vakavammin kuin esim. euroopassa on tapana. Toki täälläkin kapteenia arvostetaan, mutta NHL:ssä varmaan siihen pakettiin kuuluu aika paljon enemmän edustamista ja muita vastuita.
Lisäksi kansainväliset säännöt, joita Liigassakin tietyin muutoksin noudatetaan vaativat mielestäni kapteenin nimeämisen joka otteluun. Eli ei ole mahdollista pelata kolmella A:lla. Toki tuota C:tä voidaan kierrättää kapteeniston kesken vaikka joka ottelussa, jos ei haluta asemaa kenelleen sementoida. Muistaakseni Minnesotassa oli aikanaan joku tällainen viritelmä ennen, kuin Koivusta tuli vakituinen kapteeni?
Joku sellainen mielikuva on että vaihtuiko jopa joka kuukausi kapteeni Minnyssä?