HalfMoonRider#0
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Washington Capitals, Tampereen Ilves
Hyökkäyksen rakentelu kauden avaukseen menee kyllä mielenkiintoiseksi. Ikoselle voi olla parista maalista huolimatta parasta aloittaa kausi Mestiksessä. Ruotsalaisen tai Koppasenkaan paikka avauskokoonpanossa ei ole kirkossa kuulutettu Haapasen ja Valtosen vahvoista näytöistä johtuen.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos ei Haapasta avauskokoonpanossa nähdä, niin on tämä sellainen perseen näyttö Topiaksen naamalle, ettei paremmasta väliä. Mielestäni harjoitusotteluiden perusteella yksi pirteimmin (ellei pirtein) esiintyneistä nuorista ja olisi mielestäni väärin ellei kaverille annettaisi edes mahdollisuutta näyttää kykyjänsä Liiga-vauhdissa. Voimaa toki "poika" vielä tarvii tullakseen kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi ja omassa päässä kaverista ei vielä oikein apua ole, mutta hyökkäyspäässä tuo juonikkuus tulee kyllä näkymään valotaululla ennemmin tai myöhemmin. Itse antaisin rohkeesti näyttöpaikan ja ehkä myös yv-aikaa esim. kakkoskentästä. Ja sit jos näyttää siltä ettei rahkeet vielä riitä, ni sit katsottaisiin myöhemmin uudestaan. Tämä vain oma mielipide harjoitusotteluiden perusteella, eiköhän Karri osaa kuitenkin antaa peliaikaa oikeille kavereille.