Ei siinä nolla-nollan pelaamisessa mitään pahaa ole, jos itse pystytään ne harvat paikat käyttämään hyväksi tai oma YV toimisi edes välttävästi. Tuokkolan aikana YV on ollut pääsääntöisesti kovin vaatimatonta Sandell-Polak -duoa lukuunottamatta. Ilveksen viisikko oli eilenkin pirun tiivis ja pakit pelaavat omissa todella hyvää ja kiekkovarmaa peliä. Ja kun vielä hyökkäys on täynnä jätkiä, jotka tekevät kovaa duunia ja vielä uskaltavat pelata fyysisestikin, niin ei Ilvestä vastaan helppo ole pelata. Mutta ei tämä alkukauden Kärpät nyt niin kova jengi ole, etteikö olisi voitu haastaa hyökkäyspäässä vähän rohkeamminkin.
Jonkun pitäisi pystyä myös tekemään niitä häkkejä. Ei Ilveksen ykkönen voi olla mikään nolla-nolla ketju, vaan noiden jätkien on pystyttävä olemaan hyökkäyspäässä paljon eilen nähtyä vaarallisempia. Meillä on jo Riekkisen vitja, jonka varaan ei voi laskea maalintekovastuuta ollenkaan, ja Savilahdet pelaavat Tuokkolan rytmityksessä selvästi vähemmän kuin muut. Meille jää kaksi syömähammasta, jotka kumpikaan ei vielä ole päässeet vauhtiin. Muse ja etenkin Rautiainen vielä hakevat itseään, mutta nuo jätkät saavat silti joka pelissä ne muutamat vyörytykset aikaan. Mutta itse en ainakaan muista yhtään selkeää maalipaikkaa koko Ilveksen ykköselle eiliseltä. Lähinnä jätkät takovat kiekkoa puolesta kentästä päätyyn ja yrittävät ehtiä kulmiin ensimmäisenä painimaan, mutta eivät oikein ehdi sinnekään. Sammelin meno on vielä niin varovaista, että tuo taktiikka ei toimi Samin kohdalla ollenkaan.
En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta itse näkisin tuossa Musen rinnalla Savilahden. Ne muutamat pelit jotka viime kaudella yhdessä pelasivat olivat hienoa katsottavaa. Samaan aikaan olisi hienoa nähdä kolmosketju, joka rakentuisi Flinckin ja Tyrskyn ympärille. Siinä olisi kaksikko, jota vastaan olisi todella vittumaista pelata ja nuo jätkät osaavat rymistelyn keskellä tehdä maalejakin. Rinnalle vaikka Jokinen näyttämään, että löytyykö niitä snaipperin ominaisuuksia. Mutta Laakson poissaollessa tuo vaatisi Sandellia sentteriksi ja ilmeisesti se tie on läpikäyty.