wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Aivan mahtavaa! Polakin jatkosta kun vielä kuulisi jotain huhua, kun tähän mennessä on lähinnä kuulunut irvokkaita huhuja Kärppiin tms. siirtymisestä.
Viksteniä tuskin kannattaa vielä istuttaa penkillä, kun ei A:ssakaan mitään ihmeitä ole vielä esittänyt. Parin vuoden päästä sitten.
Jos meillä olisi paalua todella paljon, niin samahan se olisi satstata nelosketjun äijiin rahaa. Mutta kun ei ole, niin nyt nämä perusjyrät Riekkinen ja Välimaa lohkaisevat rooliinsa nähden liian ison palan budjetista.
Jotain huhua on ollut myös, että Ilves olisi ollut kiinnostunut ruotsalaisesta Joel Lassinantista.
Toivonen-Lassinantti olisi kyllä kova kaksikko, mutta luulen että Lassianttia ei Ilveksessä nähdä.
Tämä oli tosiaan tilastojen ja parin kuulemani jutun perusteella tehty päätelmä. Hienoa tosin kuulla että olen väärässä, hieno ura tulossa kaverille mikä kehitys jatkuu. Mutta silti ei järkeä tuoda istumaan penklle, paljon minuutteja vaan alle A:ssa tai vaikkapa LeKissä, jos A:ssa rupeaa olemaan jo liian "helppoa".Tämä vähän ihmetyttää. Oletko nähnyt paljon Vikstenin pelejä vai perustuuko tämä yksinomaan tilastoihin?
Lähes kaikki Ilveksen A-nuorten tämän kauden pelit nähneenä pitäisin Viksteniä yhtenä sarjan parhaista maalivahdeista.Käynnissä olevissa playoffeissa on ollut mielestäni selkeästi Ilveksen paras pelaaja.
En yhtään ihmettele miksi Ilves ei pidä Hitzistä kiinni. Jos kerran TPS:n siirtyvälle Virralle maksetaan 90k/v niin mitähän mahtaa HIFK maksaa Hintzin palveluksista..?
En yhtään ihmettele miksi Ilves ei pidä Hitzistä kiinni. Jos kerran TPS:n siirtyvälle Virralle maksetaan 90k/v niin mitähän mahtaa HIFK maksaa Hintzin palveluksista..?
Mää ihmettelen.
Nyt kun jälkikäteen katsoo tuota rosteria niin onhan se yllättävän "huono" jos vertaa siihen millä kausi lopetettiin. Toivottavasti ensi kauden alkaessa rosterissa ei ole yhtään Hurtubisen ja Ruutun seuraajaa..Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että mikäli huhut toteutuvat, eikä tule loukkaantumisia, niin Ilveksen rosteri kauden avauksessa on hyvä.
Tässä linkki kuluneen kauden vastaavaan..
Kausi roihahtaa käyntiin paikallispelillä | ILVES.COM
Tulijoita:
Toivonen, Niemi, Vittasmäki, Fagerudd, Vihko, Järveläinen...