Itse uskoisin että enemmän Görtzin ja Puution korvaavat pelaajat olisi tulossa sisään.Tuli sellainen mieleen, että olisiko ne Laineen mainitsemat pakki ja hyökkääjä juurikin Karlsson ja Kantner?
Itse uskoisin että enemmän Görtzin ja Puution korvaavat pelaajat olisi tulossa sisään.Tuli sellainen mieleen, että olisiko ne Laineen mainitsemat pakki ja hyökkääjä juurikin Karlsson ja Kantner?
Itse haluaisin myös uskoa että herrat jatkavat. Mutta samalla vaikea uskoa että oltaisiin munattu tuolla tavalla että oltaisiin paljastettu Karlssonin ja Kantnerin jatkot jollain Bauerin varuste videolla. Mutta tietenkin enemmän kuin mitään muuta toivoisin Antonin ja Matyaksen jatkavan! Aivan vitun mahtavaa jos jatkot tosiaan tehty! :DKalPa julkaissut Facebookiin videon yhteistyössä Bauerin kanssa. Videon kohdassa 1:22 näkyy seinässä pelaajalista, jossa pakkilistassa Karlsson ja hyökkääjälistassa Kantner. Ton perusteella voisi päätellä ukkojen jatkavan täällä myös ensi kaudella, tuskin nimet muuten enää seinässä olisi. Todella tärkeitä palasia ensi kauden joukkueeseen.
Se on varmaan koti-ikäväoptio sillon.Mutta jos ulkomaalainen siirtyy ulkomaanoptiolla kotimaahansa onko se ulkomaanoptio vai kotimaanoptio?
Kilpailevien seurojen osalta on hyvä huomioida myös poislähtijät, jotka ainakin Tapparassa, Kärpissä ja Ilveksessä ovat olleet selkeästi kovempia kuin uudet tilalle tulleet pelaajat. Toki varmasti heillekin vielä vahvistuksia on tulossa, mutta rungot lienee pitkälti olevan kaikilla tuossa mitä nyt julkaistu. Vaihtuvuus näissä seuroissa on todella suurta.Mutta kun katsoo minkälaisia vahvistuksia kilpailevat seurat naaraavat, niin pitää näiden kahden pelaajan melkoisia tekijämiehiä olla, jos halutaan realistisesti puhua tavoitteena olevan mitalipelit tai sitten Karjalainen on melkoinen poppaukko.
Voin helpottaa kaivelua ja sanoa, että minähän se olin. Harmittaa kyllä, sillä saatoin jo tuntea suussani nimim. Brentin(?) elokuulle lupaamien Montun keitettyjen höyrymakkaroiden auvoisen ihanuuden. Painekattila kasvoi seurassa ilmeisesti liian kovaksi ja sen vuoksi päädyttiin hommaamaan 33-vuotias uransa ehtoopuolen pelaaja Ranskasta. Toivotaan toki kilpisydämiemme pohjasta, että "Ellu" onnistuu yli kaikkien odotusten.En nyt jaksa kaivella, mutta taisi olla taas muutama hätäinen "asiantuntija" täällä huutelemassa joskus huhtikuussa, ettei ketään ole tulossa ennen elokuuta.
Jatkoajan asiantuntijoiden kirjoittelut antaa ymmärtää, että on pehmeä kokoisekseen.Kokoa on ainakii mutta onko fyysinen?
Yllätys. Toivottavasti ei ole ihan Gröndahlin kaltainen turhake…Jatkoajan asiantuntijoiden kirjoittelut antaa ymmärtää, että on pehmeä kokoisekseen.