Joukkueen rakennus kaudelle 2023–2024

  • 478 017
  • 3 268

Nigi

Jäsen
Kotkansalo ei kyllä ole tällä kaudella täyttänyt yhtään sellaista ruutua, että ottaisin minkäälaisella riemunkiljahduksella Poriin takaisin. Enintään pelaavan pakiston pelaajaksi numero 7. Toki siis tänne vain, jos ei uneksita menestyksestä.

Ja varmasti on kohtuu hinnoissa, kun viime kaudella pääsi syksyllä maajoukkueessakin kääntymään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ja varmasti on kohtuu hinnoissa, kun viime kaudella pääsi syksyllä maajoukkueessakin kääntymään.

Hieno haku nuorena yliopistopelaajana (tai no, olihan siellä jo U20 taustaakin), saattaa tosiaan nyt olla ettei pienen/keskisuuren seuran hinta-laatusuhde enää natsaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Oli sitten sopimusta tai ei Matinmikolla, niin onhan ollut kiire tehdä sopimus sällille. No kai hänessä on Vuorisen mittapuulla enemmänkin aineksia ottaa roolia omilta junnuilta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No ei Ässät siihen kaadu tai nouse tuleeko Matinmikko tappelemaan top6 pelipaikoista. Suurimmat hankinnat ensi kaudella ovat ykkösvahti, ykköspakki ja ykkössentteri. Ainakin toinen ykköslaituri voi jo olla eräs kokoonpanoissa oleva 18v jantteri...
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhutulle paluumuuttaja listalle yks lisää, eli Saku Salmela. No, taitaa olla kuitenkin joku muu, tosin ihan hyvin on tainnut Kalpassa pelata. Ollaan niin monta nimeä heitetty, että joku se näistä lähes 10 pakista on.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Näin on. Toki kivitys tapahtui jo, eikä kukaan keväällä enää muista kuka Matinmikon sopimuksen kertoi.
Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.

Matinmikon ottaisi mielellään heti rosteriin. Kovaa on tuo jälki Mestiksessä. Varmana olisi ylivoimalle Matinpaloa kovempi ukko.

En nyt ihan vielä ala hengitystä kuitenkaan pidättelee.

E. Btw, mites se Viitalan soppari? Ei kai täälläkin torpattu "ei tulevaisuutta liigassa" saa enää sopparia?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.

Matinmikon ottaisi mielellään heti rosteriin. Kovaa on tuo jälki Mestiksessä. Varmana olisi ylivoimalle Matinpaloa kovempi ukko.

En nyt ihan vielä ala hengitystä kuitenkaan pidättelee.

E. Btw, mites se Viitalan soppari? Ei kai täälläkin torpattu "ei tulevaisuutta liigassa" saa enää sopparia?

Viitalan sopimus on kauden 2023-2024 loppuun asti.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Haima

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässälähettiläät
Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.

Matinmikon ottaisi mielellään heti rosteriin. Kovaa on tuo jälki Mestiksessä. Varmana olisi ylivoimalle Matinpaloa kovempi ukko.

En nyt ihan vielä ala hengitystä kuitenkaan pidättelee.

E. Btw, mites se Viitalan soppari? Ei kai täälläkin torpattu "ei tulevaisuutta liigassa" saa enää sopparia?
Sulla on kyllä joku fiksaatio tohon Viitala-huhuun. Täällä palstalla sitten vain huhuillaan ja spekuloidaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin on. Toki kivitys tapahtui jo, eikä kukaan keväällä enää muista kuka Matinmikon sopimuksen kertoi.
Propsit täältä. Eiköhän tämä jää muistiin. Nyt alkaa sitä track recordia muodostumaan :) Kukaan ei tietysti koskaan voi saadakaan kaikkea oikein, kun kulisseissa saattaa tapahtua vaikka kuinka yllättäviä käänteitä, vaikka neuvotteluyhteys olisi ollutkin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Matinmikko on kyllä sellainen tapaus etten epäile hetkeäkään, etteikö hän olisi liigassa ottamassa uutta yritystä taas ensi kaudella. Mutta onko sitten hänelle järkevää tulla takaisin Poriin.. tosin kun tiedetään, että Heimosalmi on ensi kaudella jo varmuudella poissa, niin Matinmikko tulisi tietysti ikään kuin hyvin hänen ruutuunsa

Kasassa ensi kaudeksi olisi siis Matinmikko, Määttä, Viirret ja sitten ilmeisesti se Matinpalo. Nuorta on, nuorta on.. eli kyllä tuohon jatko tasaisen varmalle konkarille Laaksolle tekisi todella hyvää, ja sitten sen päälle kolme täsmähakua (joista yksi mahdollisuuksien mukaan McCoshenin jatko)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
.. tosin kun tiedetään, että Heimosalmi on ensi kaudella jo varmuudella poissa, niin Matinmikko tulisi tietysti ikään kuin hyvin hänen ruutuunsa

Missä tämä varmuus on ilmoitettu? Jotkuthan tuossa just puhelivat, että yksi vuosi voisi vielä olla mahdollinen Liigassa.
 

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missä tämä varmuus on ilmoitettu? Jotkuthan tuossa just puhelivat, että yksi vuosi voisi vielä olla mahdollinen Liigassa.
Tuskinpa siellä Carolina päässä mitään olla päätetty. Veikkaanpa, että päätöksiä tulee vasta seuraavalla NHL leirillä tai sitten jos Ässien kausi päättyy aikasin ja Heimo lähtee testailee loppukauden AHL:ssä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Missä tämä varmuus on ilmoitettu? Jotkuthan tuossa just puhelivat, että yksi vuosi voisi vielä olla mahdollinen Liigassa.
"Niin kuin olen sanonut kaikkialla niin määräänsä enempää ei Herran jumala Heimosalmi voi Ässissä pelata, ei vain voi.. Kuten olen kaikkialla sanonut niin onhan tuo aivan käsittämätöntä ja ihan jo aivan ihmeellistä jos noin nuori pelaaja ei lähtisi vielä bussiliigaan.. Joten niin kuin olen joka paikassa niin kyllähän tämä on ihan absoluuttinen itsestään selvä asia, niin kuin olen sanonut.. "
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sulla on kyllä joku fiksaatio tohon Viitala-huhuun. Täällä palstalla sitten vain huhuillaan ja spekuloidaan.
No etpä ole paljon kyselyihin vastannut vaikka tietoa ilmeisesti oli, että tarjouksia on pöydällä.

Jos on pokkaa heittää tuollaisia huhuja, luulis olevan munaa vastata tiedusteluihin. :)
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No etpä ole paljon kyselyihin vastannut vaikka tietoa ilmeisesti oli, että tarjouksia on pöydällä.

Jos on pokkaa heittää tuollaisia huhuja, luulis olevan munaa vastata tiedusteluihin. :)

Tähän nyt voi vielä lisätä sen, että mulla ei ole mitään tietoa siitä, että Viitalaa kohtaan olisi osoitettu jotain mielenkiintoa kuluvan kauden alussa, kun hän ei pelannut liigassa. Voi olla tietysti, että jotain on ollut. Mutta se on tiedossa, että Ässillä on Viitalan kanssa selvä suunnitelma ja pelaaja on sitoutunut pelaamiseen Ässissä ainakin kevääseen 2024 asti.

Ja kyllähän Viitala on päässyt maalien makuun sekä liigassa että U20-joukkueessa. Pelit kuitenkin kehittävät ja Leeville niitä nyt ainakin tulee.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Tähän nyt voi vielä lisätä sen, että mulla ei ole mitään tietoa siitä, että Viitalaa kohtaan olisi osoitettu jotain mielenkiintoa kuluvan kauden alussa, kun hän ei pelannut liigassa. Voi olla tietysti, että jotain on ollut. Mutta se on tiedossa, että Ässillä on Viitalan kanssa selvä suunnitelma ja pelaaja on sitoutunut pelaamiseen Ässissä ainakin kevääseen 2024 asti.

Ja kyllähän Viitala on päässyt maalien makuun sekä liigassa että U20-joukkueessa. Pelit kuitenkin kehittävät ja Leeville niitä nyt ainakin tulee.

Kerrotaan nyt mitä itse tuosta case Viitalasta olen kuullut:

@Haima on oikeassa tässä, kyllä siellä jotain neuvotteluja käytiin ainakin KalPan kanssa koskien kuluvaa kautta. Olisiko sitten ollut laina vai mikä, niin ei enempää tietoa.

Kaipa Viitala veti johtopäätöksiä kun alkukaudesta ei noita pelejä aikuisten puolella siunaantunut, ja alkoi neuvottelemaan jos jostain se liigapaikka aukeaisi. Varmaan ihan vain potkiakseen samalla Ässä-johtoa että kyllä sitä tilausta muuallakin on jos ei ala sitä paikkaa löytymään.

Voisin kuvitella että nämä neuvottelut loppuivat lyhyeen kun se paikka alkoi löytymään myös aikuisten puolelta ja varmasti jotain keskusteluja on käyty tulevaisuudesta myös Ässien kanssa. Edit. Siis keskusteluja tulevaisuudesta uudelleen neuvottelujen alkamisen jälkeen, jossa vahvistettu että kyllä sitä peliaikaa on tulossa.

Tietty nyt ei noista kirjoituksista ole saanut välttämättä selvää onko tämä ja ne muut jutut huhuja, vai mitä, mutta kyllä siellä paljon samoja asioita ainakin on ollut mitä itse kuullut asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös