Kotkansalo ei kyllä ole tällä kaudella täyttänyt yhtään sellaista ruutua, että ottaisin minkäälaisella riemunkiljahduksella Poriin takaisin. Enintään pelaavan pakiston pelaajaksi numero 7. Toki siis tänne vain, jos ei uneksita menestyksestä.
Ja varmasti on kohtuu hinnoissa, kun viime kaudella pääsi syksyllä maajoukkueessakin kääntymään.
Onko Kerho myös ensi kaudella mestiksessä? Kauhea vitinä joistain leveyshankinnoista ja apuvalmentajista.Mestis valmentajat ja mestis pelaajat. Ässät pelaa ensi kaudella mestistä?
Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.Näin on. Toki kivitys tapahtui jo, eikä kukaan keväällä enää muista kuka Matinmikon sopimuksen kertoi.
Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.
Matinmikon ottaisi mielellään heti rosteriin. Kovaa on tuo jälki Mestiksessä. Varmana olisi ylivoimalle Matinpaloa kovempi ukko.
En nyt ihan vielä ala hengitystä kuitenkaan pidättelee.
E. Btw, mites se Viitalan soppari? Ei kai täälläkin torpattu "ei tulevaisuutta liigassa" saa enää sopparia?
KalPaan?Viitalan sopimus on kauden 2023-2024 loppuun asti.
Ässiin. Teki ennen tätä kautta kahden vuoden sopimuksen Ässien kanssa.KalPaan?
Ei pistettäkään, ei maalin maalia! Kaikki ulos!!!Joo vittu kyllä se ensi kausi on jo hävitty, Vuoriselle ja Härkälälle kenkää.
Sulla on kyllä joku fiksaatio tohon Viitala-huhuun. Täällä palstalla sitten vain huhuillaan ja spekuloidaan.Eiköhän Ässät itse kerro, täällä palstalla sitten vaan huhuillaan ja spekuloidaan.
Matinmikon ottaisi mielellään heti rosteriin. Kovaa on tuo jälki Mestiksessä. Varmana olisi ylivoimalle Matinpaloa kovempi ukko.
En nyt ihan vielä ala hengitystä kuitenkaan pidättelee.
E. Btw, mites se Viitalan soppari? Ei kai täälläkin torpattu "ei tulevaisuutta liigassa" saa enää sopparia?
Propsit täältä. Eiköhän tämä jää muistiin. Nyt alkaa sitä track recordia muodostumaan :) Kukaan ei tietysti koskaan voi saadakaan kaikkea oikein, kun kulisseissa saattaa tapahtua vaikka kuinka yllättäviä käänteitä, vaikka neuvotteluyhteys olisi ollutkin.Näin on. Toki kivitys tapahtui jo, eikä kukaan keväällä enää muista kuka Matinmikon sopimuksen kertoi.
.. tosin kun tiedetään, että Heimosalmi on ensi kaudella jo varmuudella poissa, niin Matinmikko tulisi tietysti ikään kuin hyvin hänen ruutuunsa
Tuskinpa siellä Carolina päässä mitään olla päätetty. Veikkaanpa, että päätöksiä tulee vasta seuraavalla NHL leirillä tai sitten jos Ässien kausi päättyy aikasin ja Heimo lähtee testailee loppukauden AHL:ssä.Missä tämä varmuus on ilmoitettu? Jotkuthan tuossa just puhelivat, että yksi vuosi voisi vielä olla mahdollinen Liigassa.
"Niin kuin olen sanonut kaikkialla niin määräänsä enempää ei Herran jumala Heimosalmi voi Ässissä pelata, ei vain voi.. Kuten olen kaikkialla sanonut niin onhan tuo aivan käsittämätöntä ja ihan jo aivan ihmeellistä jos noin nuori pelaaja ei lähtisi vielä bussiliigaan.. Joten niin kuin olen joka paikassa niin kyllähän tämä on ihan absoluuttinen itsestään selvä asia, niin kuin olen sanonut.. "Missä tämä varmuus on ilmoitettu? Jotkuthan tuossa just puhelivat, että yksi vuosi voisi vielä olla mahdollinen Liigassa.
No etpä ole paljon kyselyihin vastannut vaikka tietoa ilmeisesti oli, että tarjouksia on pöydällä.Sulla on kyllä joku fiksaatio tohon Viitala-huhuun. Täällä palstalla sitten vain huhuillaan ja spekuloidaan.
No etpä ole paljon kyselyihin vastannut vaikka tietoa ilmeisesti oli, että tarjouksia on pöydällä.
Jos on pokkaa heittää tuollaisia huhuja, luulis olevan munaa vastata tiedusteluihin. :)
Tähän nyt voi vielä lisätä sen, että mulla ei ole mitään tietoa siitä, että Viitalaa kohtaan olisi osoitettu jotain mielenkiintoa kuluvan kauden alussa, kun hän ei pelannut liigassa. Voi olla tietysti, että jotain on ollut. Mutta se on tiedossa, että Ässillä on Viitalan kanssa selvä suunnitelma ja pelaaja on sitoutunut pelaamiseen Ässissä ainakin kevääseen 2024 asti.
Ja kyllähän Viitala on päässyt maalien makuun sekä liigassa että U20-joukkueessa. Pelit kuitenkin kehittävät ja Leeville niitä nyt ainakin tulee.