Ei vaan KalPa ei halunnut palkata pelaajaa muutamaksi peliksi; vaan haluaa antaa peliaikaa pelaajille ketkä pelaa koko kauden.
Aikamoista sanon myös minä. Sullahan oli pomminvarma tieto Kiiskisen sopimuksesta???Aikamoista sanon minä. Ei tarvitse tän jälkeen odotella herraa enää takaisin missään vaiheessa.
No sitten nelikymppisenä kolmoskenttään.Aikamoista sanon minä. Ei tarvitse tän jälkeen odotella herraa enää takaisin missään vaiheessa.
Sinähän se huhuilit, että sopimus on olemassa. Optioilla ulkomaille toki. Eikä siinä sillä huhut kuuluu lajiin ja palstalle. No nyttemmin voitaneen tuo huhu viimein todeta ankaksi kerran sopimusta ei Saxmanin mukaan yksinkertaisesti ole, eikä kaiketi ihan heti tuloillaankaan.Aikamoista sanon minä. Ei tarvitse tän jälkeen odotella herraa enää takaisin missään vaiheessa.
Jees. Joukkuetta hitsataan yhteen ei oteta pätkätyöläisiä.
Kisu ei halunnut ensi kaudellekkaan luvata paluuta. Eli tuo menisi 2021-2020. Ei kiitos.
Ikoselle ei korvaajaa, koska hommattiin jo kaksi Mestis ukkoa. Rahaa on, mutta suunnitelmia/tarvetta ei.
No katellaan joskus 5v päästä seuraavan kerran..
Täysin oikea päätös olla hommaamatta puolikuntoisia pelaajia (TJEU Kiiskisen posket). KalPa ei ole mikään kuntoutuslaitos, vaan tämä on huippu-urheilua. Täällä huudellaan ei omille ja hyväveli-verkostoille ja nyt kun ei selkään taputeltu omaa poikaa niin tämäkään ei käy. Hienoa toimintaa valmennukselta ja toimistolta.
No, halusimmepa me sitä tai emme, niin SaiPa nyt on pienempi, köyhempi ja menestyksettömämpi näistä kahdesta seurasta, jos asiaa tarkistellaan esim. Tuomas Kiiskisen peliuran ajalta.”Joka mieluummin pelaa pienemmässä, köyhemmässä ja menestyksettömämmässä saman sarjan seurassa”
Voi tätä itkun määrää :D. SaiPan haukkuminen, kun pelaaja näkee sen parempana seurana kuin KalPan. Tuo viesti on kuin suoraan jonkun 10v fanin näppikseltä.
Siksi koska tekee kaikki pinnansa ylivoimalla. Muuten on just ja just nelosketjun pelaaja. Joskin nelosen pitäisi pelata +- 0 mutta miehellä on karmeasti miinusta joka kaudelta. Ei ole kauhean käyttökelpooinen pelaaja siis. Ylivoimallakin pelaa, koska ei ole parempaakaan rightin miestä laukojan paikalle. Usein sössii sielläkin pelin kun pää toimii niin hitaasti.Ihan mielenkiinnosta, että miksi Mikko Nuutinen pelaa teillä neloskentässä pienellä peliajalla. Kuitenkin viime kausilla ainakin Ässiä vastaan ollut vaarallinen, taitava, nopea ja hyvä laukaus. 30 pinnan mies. Nytkin näemmä alkukaudella pelannut korkeampia aikoja ja samaa 0,5ppg tahtia ylläpitänyt.
Melkoista mutuilua taas. Nuutinen teki viime kaudella ylivoimalla 15 pistettä, eli puolet kauden 30:stä pisteestään. On aloittanut tämän kauden samaan malliin, eli kauden neljästä pojosta on puolet tullut ylivoimalla.Siksi koska tekee kaikki pinnansa ylivoimalla. Muuten on just ja just nelosketjun pelaaja. Joskin nelosen pitäisi pelata +- 0 mutta miehellä on karmeasti miinusta joka kaudelta.