Toisessa ketjussa palstaveli
@madeOFspade ehdotti Huhtaselle jatkolappua ja ensin ajattelin, että ehkä ansaitseekin. Sitten aloin miettiä meidän bottom-6 lairtureita ja roaatiopelaajia. Faktahan on se, että kahden-kolmen kauden aikana on tullut selväksi, että Ässien alakentät eivät todellakaan ole riittävällä tasolla. Ei puolustus eikä hyökkäussuumtaam. Silti tuntuu, että porukka täällä haluaa jatkoja vähän jokaiselle heistä. Kelle enemmän ja kelle vähemmän.
Itse näkisin, että matkaa saavat jatkaa ainakin Lamberg (toivottavasti ura jatkuu) ja Juusela. Porukasta Sillanpää, Juhola, Varttinen, Saha, Appelgren, Huhtanen saa jatkaa max. kolme laituria ja sentteri.
Itse näistä tekisin jatkot Juholalle, Appelgrenille, Huhtaselle sekä ehkä Varttiselle tai Sahalle. SIllanpäätä puntaroin, koska kokenut ja ok aloittaja, mutta on kaveri kädettömyyden lisäksi nykyään täysin jalaton, niin en kyllä saumaa jatkolle näe.
Alakentät ei ratkaise pelejä, mutta kauhea on katsoa Ässiä tälläkin hetkellä, kun ykköskentän lisäksi millään muulla kentällä ei ole hyökkäyksellisesti mitään annettavaa. Pidetään noista miehistä sitten ne "jalat" eli Juhola ja Huhtanen sekä monikäyttöisyys eli Appelgren. Ja Varttinen tai Saha, ehkä? Itse oon kyllä aika loppu näihin kahteen. Ei vaan riitä oikein kummallakaan. Pelikäsitys on suunnilleen nollatasoa molemmilla.