Mistä tiedät missä järjestyksessä pakisto on rakennettu? Salmela on voinut olla vaikka Korpisalon ensimmäinen hankinta pakistoon, mistä näistä tietää.
Voi nyt kilin genitaalit ja lillukanvarret. Minä nyt tarkoitin ihan vain (selittääkseni sinulle oman näkemykseni siitä, että miksi Salmelaa nostetaan jatkuvasti esille), että näin perusjuntin silmään näyttää helposti, että Salmela on ainoa "uusi" pelaaja tuossa ryhmässä, kun kerta kaikki muut ovat sorvattuja jatkosopimuksia. Kun asiat muuttuvat vähän, niin uusia asioita seurataan herkemmin. Mutta olet kyllä oikeassa - minä en tiedä sopimusjärjestyksestä. Se, että miten tässä yhtäkkiä tästä väännetään menee hieman alkuperäisen pointin ohi, mutta pakko myöntää, etten tiedä. Saattaakin olla koko rosterin pisimpään Ässä-nutussa vetänyt pakki sopimuksen allekirjoitusajankohtaan nähden.
Anywho.
Hyvin se on pelannut se Salmela niillä minuuteillaan. Täyttänyt ruutunsa ja ei ole koheltanut mitenkään kauheasti Kunhan nyt osallistuin tähän keskusteluun, koska joku meni möläyttämään, että...
Salmela on ollut Ässien alkukauden paras pakki, en ymmärrä hänen jatkuvaa esille nostamista.
Ja tuohon minulla oli eriävä mielipide. Jotenkin on silti hankala keskustella täällä Internetin Ihmemaassa, kun yhtäkkiä...
Salmela, Peltola ja Taimi ovat olleet pakiston varmimpia suorittajia. En nosta ketään jalustalle, pyrin objektiivisuuteen lausunnoissani.
Koita tässä nyt sitten internetisöidä.