Salmela on ollut Ässien alkukauden paras pakki, en ymmärrä hänen jatkuvaa esille nostamista.
Ensinnä - tuo arvonimi ei nyt tällä hetkellä ihan kauheasti paina, vaikka tietysti julistaminen on aina kivaa. Taimi on puolustajista nyt ainakin pelannut paremmin (mutta selvästi liikaa) ja sinänsä joukkueen 3. vähiten pelannut puolustaja ei ehkä ihan tuollaista titteliä vielä pokkaa muutenkaan. Ei ole ollut takaiskumaalien aikaan jäällä, mutta onko tuo sitten se meriitti?
Toiseksi - itse olen nähnty Salmelalta vain peruspeliä (joka on toki aina hyvä), muutaman taklauksen ja muutamia roiskaisusyöttöjä omien polviin. Kaipa sitä nostetaan esiin, koska ei Salmela ole ainakaan mun silmiin ole ollut mitään muuta kuin ihan ok 3. parin pakki, vieraspaikkakuntalainen Vuorisalo.
Kolmanneksi - kiva onelineri, komeet perustelut.
EDIT: Kai se Salmelan esillenosto johtuu siitä, että meillä oli jo valmiiksi puolustuksessa Taimi, Peltola, Seppälä, Tommila ja Vuorisalo - noin metri kahdeksankymmentä olevia vähän joka hommassa ihan-semi-ok-pelaajia. Lis
Meiltä lähti Matushkin ja Blood, eli ykkösparin kiekollinen moottori ja kakkos- kolmosparin luotettava oman pään luuta. Niiden tilalle hankittiin kolmosparin "vieraspaikkakuntalainen Vuorisalo" 177 cm pituudella tuomaan keskivertoisuutta vähän joka puolelle.
Ihan ok tuo on pelannut ja toivottavasti parantaa, mutta esimerkkinä käyttö johtuu varmaan siitä, että ei ollut ihan sellainen pelaaja, jota tarvittiin.
Taisi olla sellainen Batman-pelaaja, joka me ansaittiin.