Joukkueen rakennus kaudelle 2017–2018

  • 559 722
  • 3 036

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Viime kaudella Liigassa pelanneista ainoastaan Aaltonen tienasi tuon n. 350k ja kakkonen taisi tienata reilut 300k. Joten aika vaikea uskoa että Lukko olisi tuollaista summaa tarjonnut.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Viime kaudella Liigassa pelanneista ainoastaan Aaltonen tienasi tuon n. 350k ja kakkonen taisi tienata reilut 300k. Joten aika vaikea uskoa että Lukko olisi tuollaista summaa tarjonnut.
Ensinnäkin: miksei Salminen voisi olla ensi kaudella Liigan kallein mies? Lugulla on rahaa ja viime kauden floppauksen jälkeen myös pieni pakko nostaa profiiliaan panostamalla menestykseen.
Toiseksi: te porilaiset ette taida käsittää, miten kova raumalaisten ja etenkin Lukon johtoportaan alemmuuskompleksi Ässiä kohtaan on. Siellä ollaan valmiita tekemään aivan mitä tahansa, jotta joko voitetaan Ässät tai päästään näpäyttämään Ässiä. Siksi siellä ollaan valmiita aina korottamaan Ässien tarjousta enemmän.
Salmisen tapauksessa tosin ei edes tarvinnut korottaa, koska lugun alkuperäinenkin tarjous oli jo riittävän kova.
En silti syytä Salmisen ohimenosta Korpisaloa. 250 k€ on jo Ässien mittapuulla liian kova tarjous, vaikka sen voisi kerran vuosikymmenessä ehkä perustellakin.
Siksi on ehkä ihan hyvä, että Sakke meni pikkuveljen leipiin floppaamaan. Otetaan mieluummin yksi 150 k€ mies nyt ja talvella tarvittaessa 100 k€ peluri.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensinnäkin: miksei Salminen voisi olla ensi kaudella Liigan kallein mies? Lugulla on rahaa ja viime kauden floppauksen jälkeen myös pieni pakko nostaa profiiliaan panostamalla menestykseen.
Toiseksi: te porilaiset ette taida käsittää, miten kova raumalaisten ja etenkin Lukon johtoportaan alemmuuskompleksi Ässiä kohtaan on. Siellä ollaan valmiita tekemään aivan mitä tahansa, jotta joko voitetaan Ässät tai päästään näpäyttämään Ässiä. Siksi siellä ollaan valmiita aina korottamaan Ässien tarjousta enemmän.
Salmisen tapauksessa tosin ei edes tarvinnut korottaa, koska lugun alkuperäinenkin tarjous oli jo riittävän kova.
En silti syytä Salmisen ohimenosta Korpisaloa. 250 k€ on jo Ässien mittapuulla liian kova tarjous, vaikka sen voisi kerran vuosikymmenessä ehkä perustellakin.
Siksi on ehkä ihan hyvä, että Sakke meni pikkuveljen leipiin floppaamaan. Otetaan mieluummin yksi 150 k€ mies nyt ja talvella tarvittaessa 100 k€ peluri.
En tiä mutta mulle on ihan sama mitä lugu on Sakkesta tarjonnut. Jos sielä pelaa niin satavarmasti jää multa kaks vip-kausaria lunastamatta enkä usko että halliin enää eksyn niin kauan kun omat pojat vetelee kilpailioitten riveissä. Jos on tommonen jengi jossa porilaisille ei ole sijaa, mutta kaiken maailman salmiot, korhoset, lamperit ja muut vetelee avauksessa ja omat kaverit vetelee raumalla, helsingissä ja oulussa niin mun puolesta saavat saatana pelata vaikka suomisarjaa.
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Jos on tommonen jengi jossa porilaisille ei ole sijaa, mutta kaiken maailman salmiot, korhoset, lamperit ja muut vetelee avauksessa ja omat kaverit vetelee raumalla, helsingissä ja oulussa niin mun puolesta saavat saatana pelata vaikka suomisarjaa.

Eli jos omat pojat tulee taks Liigaan, ne pitäis lunastaa hinnalla millä hyvänsä vaikka konkurssin uhalla? Porilaisille menestyneille lätkäjätkille on varmasti sijaa, mutta meilläkin on pakko ottaa huomioon talouden ja talousalueen realiteetit. Meillä ei ole RTK:ta maksamassa tappioita, eikä sellaista saada pitkään aikaan vaikka heti perustettaisiinkin,
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eli jos omat pojat tulee taks Liigaan, ne pitäis lunastaa hinnalla millä hyvänsä vaikka konkurssin uhalla? Porilaisille menestyneille lätkäjätkille on varmasti sijaa, mutta meilläkin on pakko ottaa huomioon talouden ja talousalueen realiteetit. Meillä ei ole RTK:ta maksamassa tappioita, eikä sellaista saada pitkään aikaan vaikka heti perustettaisiinkin,
Ei, nyt et ymmärtänyt. Noin en mielestäni kirjoittanut.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Et ehkä suoraan mutta kyllä tämä lainaus siihen aika pitkälti viittaa
Ei se viittaa mitenkään siihen, että omat pojat tulee hinnalla millä hyvänsä lunastaa vaikka konkurssin uhalla. Mielestäni sanoin että tässä tilanteessa, jossa Ässien joukkue koostuu muiden joukkueitten kolmos ja neloskentän pelaajista ja parista omasta junnusta sekä Italian maajoukkueen miehestä, pitää olla varaa maksaa sama omasta kasvatista, mitä muutkin ovat valmiit maksamaan. Konkurssin uhalla yleensä ei kannata panostaa missään tilanteessa, enkä sellaista ole tässä keskustelussa vaatinut. Eikä tuo lainaus viittaa edes lähelle moista vaatimusta ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
No jos ajatellaan, että Ässät on valmis laittamaan huhutun 250k, ja huhuissa Lukko nokittaa tuon satkulla 350k. Niin aika tyhmää porukkaa Porissa pitäisi olla, jos teidän resursseilla vielä Lukon tarjous rahallisesti lyötäisiin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä Porissa resurssia riittää, riskinottokyvystä Ässien kohdalla en sitten ole ihan varma riittääkö. Silti Ässien pitäisi pystyä vastaamaan juuri nyt ihan joka liigaseuran tarjoukseen Salmisesta. Lähtökohtaisesti voisin kuvitella että jos lukko tarjoaa vaikka tuon 350k ja Ässät saman, pitäisi sopimus poriin olla selviö? Tai sitten on joku mennyt pahasti pieleen jo aikoja sitten juuri tässä tapauksessa.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viime kaudella Liigassa pelanneista ainoastaan Aaltonen tienasi tuon n. 350k ja kakkonen taisi tienata reilut 300k. Joten aika vaikea uskoa että Lukko olisi tuollaista summaa tarjonnut.
Minusta se ei ole ollenkaan vaikeaa.
Altonen ja Sakke ovat saman korin pelaajia, joten tulee mahdollisesti liigassa pelatessaan olemaan sarjan kovapalkkaisimpia pelaajia. Itse pidän aivan realistisena, että liigan suurseuratkin ovat heittäneet lusikkansa soppaan. Uskoisin 300000/kausi olevan melko lähellä totuutta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
No jos ajatellaan, että Ässät on valmis laittamaan huhutun 250k, ja huhuissa Lukko nokittaa tuon satkulla 350k. Niin aika tyhmää porukkaa Porissa pitäisi olla, jos teidän resursseilla vielä Lukon tarjous rahallisesti lyötäisiin.

No juuri tämän takia Korpisalon jutut tuntuvat erikoisilta. Mutta jos Salminen menee esim. Lukkoon ja sitten ilmoitetaan esim. Kerälän jatkopahvi, niin kyllähän se pistää vituttamaan. Eli vastaavan kaliiberin jamppa olisi sitten naarattava tilalle. Budjetin on pakko olla aika köykäinen tällä hetkellä, joten varoja pitäisi kaiken järjen mukaan olla.

Mutta mitään 350 kilon tarjouksia ei lähdetä nokittelemaan, oli sitten kenen poika tykkää...
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Täällä vois jengi ottaa vähän happea. Salmisella on tällä hetkellä tasan 1 sopimustarjous pöydällä joka on Karhu HT:n tryout sopimus josta hän itse joutuisi maksamaan 300€.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Täällä vois jengi ottaa vähän happea. Salmisella on tällä hetkellä tasan 1 sopimustarjous pöydällä joka on Karhu HT:n tryout sopimus josta hän itse joutuisi maksamaan 300€.
Kova on kysyntä!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä vois jengi ottaa vähän happea. Salmisella on tällä hetkellä tasan 1 sopimustarjous pöydällä joka on Karhu HT:n tryout sopimus josta hän itse joutuisi maksamaan 300€.

Tähän en usko, Karhuissa Salminen ei mahtuisi kahteen ensimmäiseen kenttään, eikä pysty pelaamaan puolustuspäässä Fandulin vaatimalla uhrautumistasolla.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Hassua lukea näitä kokoajan täältä Ässien puolelta

No, juuri luodun nimimerkin kohdalla kannattaa trollitutkaa pyörittää aktiivisesti. Itse uskon, että Salminen päätyy kuitenkin Ruotsiin tai Sveitsiin. Toki tällaisia omia poikia on harvoin tarjolla, joten luonnollisesti se herättää runsaasti keskustelua...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Liityit palstalle kertoaksesi tämän?

Nämä onelinereitä paiskovat ja kaikkitietävät rookiet ovat aina yhtä suloisia mussukoita.

Kyllä tosiaan Salmiselle ottajia on, mutta täällä olisi selkeä franchise-pelaaja ja luulisi, että Ahokin antaisi Sakken toteuttaa itseään. Eihän Salmisen hankinnassa muuten mitään järkeä olisikaan. Tietysti jos hän haluaa pitempää lappua, niin varmasti Sakke punnitsee aikaa Kotkaniemen alaisuudessa. Koska itse olen täysin varma, että Aho häipyy tämän kauden jälkeen ja Kotkaniemi on seuraava head coach.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eipä taideta Salmista Porissa ens kaudella nähdä. Tehnyt Raumalle parin vuoden pahvin.

Hieno homma ja olen ensimmäisenä onnittelemassa raumalaisten ketjussa jos tämä toteutuu. Parin vuoden päästä sitten halvalla Poriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös