Ensinnäkin: miksei Salminen voisi olla ensi kaudella Liigan kallein mies? Lugulla on rahaa ja viime kauden floppauksen jälkeen myös pieni pakko nostaa profiiliaan panostamalla menestykseen.Viime kaudella Liigassa pelanneista ainoastaan Aaltonen tienasi tuon n. 350k ja kakkonen taisi tienata reilut 300k. Joten aika vaikea uskoa että Lukko olisi tuollaista summaa tarjonnut.
En tiä mutta mulle on ihan sama mitä lugu on Sakkesta tarjonnut. Jos sielä pelaa niin satavarmasti jää multa kaks vip-kausaria lunastamatta enkä usko että halliin enää eksyn niin kauan kun omat pojat vetelee kilpailioitten riveissä. Jos on tommonen jengi jossa porilaisille ei ole sijaa, mutta kaiken maailman salmiot, korhoset, lamperit ja muut vetelee avauksessa ja omat kaverit vetelee raumalla, helsingissä ja oulussa niin mun puolesta saavat saatana pelata vaikka suomisarjaa.Ensinnäkin: miksei Salminen voisi olla ensi kaudella Liigan kallein mies? Lugulla on rahaa ja viime kauden floppauksen jälkeen myös pieni pakko nostaa profiiliaan panostamalla menestykseen.
Toiseksi: te porilaiset ette taida käsittää, miten kova raumalaisten ja etenkin Lukon johtoportaan alemmuuskompleksi Ässiä kohtaan on. Siellä ollaan valmiita tekemään aivan mitä tahansa, jotta joko voitetaan Ässät tai päästään näpäyttämään Ässiä. Siksi siellä ollaan valmiita aina korottamaan Ässien tarjousta enemmän.
Salmisen tapauksessa tosin ei edes tarvinnut korottaa, koska lugun alkuperäinenkin tarjous oli jo riittävän kova.
En silti syytä Salmisen ohimenosta Korpisaloa. 250 k€ on jo Ässien mittapuulla liian kova tarjous, vaikka sen voisi kerran vuosikymmenessä ehkä perustellakin.
Siksi on ehkä ihan hyvä, että Sakke meni pikkuveljen leipiin floppaamaan. Otetaan mieluummin yksi 150 k€ mies nyt ja talvella tarvittaessa 100 k€ peluri.
Jos on tommonen jengi jossa porilaisille ei ole sijaa, mutta kaiken maailman salmiot, korhoset, lamperit ja muut vetelee avauksessa ja omat kaverit vetelee raumalla, helsingissä ja oulussa niin mun puolesta saavat saatana pelata vaikka suomisarjaa.
Ei, nyt et ymmärtänyt. Noin en mielestäni kirjoittanut.Eli jos omat pojat tulee taks Liigaan, ne pitäis lunastaa hinnalla millä hyvänsä vaikka konkurssin uhalla? Porilaisille menestyneille lätkäjätkille on varmasti sijaa, mutta meilläkin on pakko ottaa huomioon talouden ja talousalueen realiteetit. Meillä ei ole RTK:ta maksamassa tappioita, eikä sellaista saada pitkään aikaan vaikka heti perustettaisiinkin,
Et ehkä suoraan mutta kyllä tämä lainaus siihen aika pitkälti viittaaEi, nyt et ymmärtänyt. Noin en mielestäni kirjoittanut.
En tiä mutta mulle on ihan sama mitä lugu on Sakkesta tarjonnut
Ei se viittaa mitenkään siihen, että omat pojat tulee hinnalla millä hyvänsä lunastaa vaikka konkurssin uhalla. Mielestäni sanoin että tässä tilanteessa, jossa Ässien joukkue koostuu muiden joukkueitten kolmos ja neloskentän pelaajista ja parista omasta junnusta sekä Italian maajoukkueen miehestä, pitää olla varaa maksaa sama omasta kasvatista, mitä muutkin ovat valmiit maksamaan. Konkurssin uhalla yleensä ei kannata panostaa missään tilanteessa, enkä sellaista ole tässä keskustelussa vaatinut. Eikä tuo lainaus viittaa edes lähelle moista vaatimusta ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.Et ehkä suoraan mutta kyllä tämä lainaus siihen aika pitkälti viittaa
Minusta se ei ole ollenkaan vaikeaa.Viime kaudella Liigassa pelanneista ainoastaan Aaltonen tienasi tuon n. 350k ja kakkonen taisi tienata reilut 300k. Joten aika vaikea uskoa että Lukko olisi tuollaista summaa tarjonnut.
Tämän palstan perusteella Marttinen tienaa vähintään 100 tonttua per peli joten ainakin yksi löytyy.Mahtaneeko liigassa ensi kaudella pelata yhtään yli 300k:n miestä? (Ellei sitten se Salminen Lukossa)
No jos ajatellaan, että Ässät on valmis laittamaan huhutun 250k, ja huhuissa Lukko nokittaa tuon satkulla 350k. Niin aika tyhmää porukkaa Porissa pitäisi olla, jos teidän resursseilla vielä Lukon tarjous rahallisesti lyötäisiin.
Mahtaneeko liigassa ensi kaudella pelata yhtään yli 300k:n miestä? (Ellei sitten se Salminen Lukossa)
Kova on kysyntä!Täällä vois jengi ottaa vähän happea. Salmisella on tällä hetkellä tasan 1 sopimustarjous pöydällä joka on Karhu HT:n tryout sopimus josta hän itse joutuisi maksamaan 300€.
Täällä vois jengi ottaa vähän happea. Salmisella on tällä hetkellä tasan 1 sopimustarjous pöydällä joka on Karhu HT:n tryout sopimus josta hän itse joutuisi maksamaan 300€.
Hassua lukea näitä kokoajan täältä Ässien puolelta, Lukon osiossa ei taas ole vastaavasti minkäänlaisia huhuja Salmisen varmasta sopimuksesta. Noh, katsellaan.Eipä taideta Salmista Porissa ens kaudella nähdä. Tehnyt Raumalle parin vuoden pahvin.
Hassua lukea näitä kokoajan täältä Ässien puolelta
Eipä taideta Salmista Porissa ens kaudella nähdä. Tehnyt Raumalle parin vuoden pahvin.
Liityit palstalle kertoaksesi tämän?
Eipä taideta Salmista Porissa ens kaudella nähdä. Tehnyt Raumalle parin vuoden pahvin.
Mikä tää sun juttus on, miksi Salmisen Ässiin tuleminen olisi sulle niin hirveä painajainen?Hieno homma ja olen ensimmäisenä onnittelemassa raumalaisten ketjussa jos tämä toteutuu. Parin vuoden päästä sitten halvalla Poriin.
Luulempa, että oli sarkasmilla heitetty.Mikä tää sun juttus on, miksi Salmisen Ässiin tuleminen olisi sulle niin hirveä painajainen?