No mitä vittua se Kerälä siellä nelossentterinä tekee kun miehellä ei ole puolustussuuntaan paljoa mitään annettavaa?
Suomikiekko tässä jutussaan väittää Antti Kerälän jatkavan Ässissä. Uskon ja todella toivon etteivät ole oikeassa.
No, hupsista. Minä arvelin, että Paakkis ongitaan vielä takaisin, mutta voi olla liian kallis. Ja loukkaantumisherkkä, joten Kerälä on kyllä sinänsä seiftimpi ratkaisu. Siinä se nippu alkaa sitten olla kasassa. Yksi leveyslaituri voi vielä tulla.
Onko juttua kenties muokattu, vai mistä kohtaan tuota juttua pitäisi päätellä että Kerälä jatkaa Ässissä ensi kaudella?Suomikiekko tässä jutussaan väittää Antti Kerälän jatkavan Ässissä. Uskon ja todella toivon etteivät ole oikeassa.
On muokattu. Juttu alkoi sanoilla "ensi kaudella Porin Ässissä jatkava Antti Kerälä...."Onko juttua kenties muokattu, vai mistä kohtaan tuota juttua pitäisi päätellä että Kerälä jatkaa Ässissä ensi kaudella?
3-4 hyökkääjää tuo vielä vaatii. 3 minimissään, jos Kiilholma jatkaa. Vielä se mimi siellä kummittelee. Realisti kun olen, niin ennen varsinaisen kauden alkua joku on jo sairastuvalla. Näin on melkein aina ollut, joskus tietysti riskillä lähdetty.
Eikös Kiilholmasta jo uutisoitu, että jatkaa uraansa muualla?
Joo eipä tässä kokeilussa mitään menetä, voi parhaimmillaan olla ihan käyttökelpoinen leveyspelaaja jos tryout onnistuu.Insamilla on kokoa ja antaa miehen näyttää riittääkö potku Liigaan. Peukku ylös tälle kokeilulle.
Jaahas, Ässät tiedotti että Italian maajoukkuehyökkääjä Marco Insam 2 viikon try outilla mukaan jengiin. Kuulemma leveyshankinta ja pelaaja on itse kovasti halunnut tänne. Käkiäijät vielä hakusessa.
Tuossa ei sinänsä mitään uutta. Kiireellä ei hommata vaan harkiten, siksipä onkin mielenkiintoista sitten nähdä mihin tulokseen tämä johti. *hymiö*