Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Joo ei todellakaan korvaakaan, eikä Kärkeä kyl korvaa mitkään Korhoset tai Suorannatkaan...eiku? Sitten sun listalla on sellaisia nimiä, kuin Tavi, Pitkänen(joni?), Ilomäki, Koskiranta ja Ahtola...Mitä ihmettä? Teksti-TV:n perusteellako tulkitsit? Kiilholma kait sitten myös korvaisi Kärjen? Sopanen tuolla sun listalla on mun mielestä paras verrokki Kärkeen...jos ei vielä ens vuonna niin sitten vuoden päästä.No joo, helvetin hienoa on nyt vääntää tälläistä paskaa.
Tottakai Kärki on aikuisten oikeasti korvattavissa mutta ihan yhtä aikuisten oikeasti häntä eivät mitkään Salmiot, Appelgreenit tai Lambergit korvaa.
Mä nyt nopeasti vedän tähän muutaman Suomalaisen nimen liigan free agent listalta joka voisi mun silmissä korvata Kärjen edes likimain riittävästi (puolet semmoisia hiinä ja hiinä rajatapauksia että saa tarpeeksi nimiä listaan);
Rask, Puustinen, Tavi, Löfman, Keränen, Ilomäki, Haataja, Malinen, Pitkänen, Sopanen, Tyrväinen, Koskiranta, Järvinen, Savinainen, Lajunen, Kallio, Ahtola.
Että eipä noita liigassa kovinkaan montaa ole.
Kärki tulee varmasti ehjänä ollessaan tekemään vähintään 40+ pistettä Tapparassa, mutta se ei siltikään tarkoita sitä, että hän olisi tehnyt samat pisteet Ässissä Ahon pelitavalla. Vaikka olisikin varmasti pystynyt parempaan kuin tällä kaudella, kunhan olisi tällä kertaa saanut ehjän kesän alle.