No johan jysähti syytökset. Minä olen vuosikausia ollut täällä ässäosiossa niitä harvoja positiivia, jotka pyrkivät löytämään myös hyviä juttuja. En tiennytkään, että faktojen ääneen sanominen lasketaan nykyään negatiivisuudeksi: eli siis Ässillä on vain kahdeksan pakkia, joka on pieni määrä lähteä kauteen. Yhdeksän olisi ehdottomasti jo heti parempi, mutta olen silti valmistautunut siihen mahdollisuuteen että kahdeksalla lähdetään (onneksi se yksi pakki nyt kuitenkin taitaa mitä todennäkösimmin sieltä tulla). Ei mitään ristiriitaa tässä lausunnossa.. Tommilan hankintaakaan en myöskään kritisoinut pakkien lukumäärän näkökulmasta vaan siitä, että miksi piti hankki JUURI Tommila
Mutta tämä tästä, en myöskään ole henkilö joka alkaa vänkäämään asioista tai haastamaan riitaa. Kiitos ja anteeksi myös minun puolestani, siis :)
Ok, itse vain muistelin kuinka viime heinäkuussa julistit kuinka Ässät ei tulevalla kaudella ylitä 100 maalin rajaa ja kuinka viime kauden Pelicans-ottelujen jälkeen mukaasi kausi oli ohi.
Sitä en vain ymmärtänyt, että mikä siinä Tommilassa nyt on vikana? Sanoit itsekin, kuinka kahdeksan pakkia on tosi pieni määrä lähteä kauteen ja Tommilahan hankittiin tuomaan leveyttä pakkiosastolle.