Laitaatanpa pari nimeä Toivolalle vinkiksi ensi kaudeksi.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9509
Rhett Rakhshani
Rakhshanilla on muuten myös Iranin kansalaisuus, niin saataisiin samalla ensimmäinen iranilaisvahvistus Liigaan. Rakhshanin tausta on kyllä kiekkoilijaksi mielenkiintoinen, sillä kaverin isä on iranilais-saksalainen ja äiti meksikolainen.
Kohtuullisen kova ratkaisu. Huhtasella oli hyvän alkukauden jälkeen pitkä heikompi jakso, joka varmaan vaikutti Rockyn päätökseen. Huhtasen ongelma on, että mies elää edelleen maaleista. Pitkän kuivan kauden aikana miehen kokonaisvaltainen taso laski selkeästi. Olisi hyvä, jos alaketjun energialaituri saisi onnistumisen tunteita muustakin kuin maaleista. Olisin silti pitänyt miehen pelillisin perustein. En sitten tiedä, mitä kaukalon ulkopuolella tapahtuu.Tuomas Huhtanen ei jatka Ässissä ensi kaudella, Rocky ei koe että Huhtasesta olii joukkueelle tarpeeksi hyötyä.
Tuomas Huhtanen ei jatka Ässissä ensi kaudella, Rocky ei koe että Huhtasesta olii joukkueelle tarpeeksi hyötyä. Tieto on suoraan pääkallopaikalta eli varma.
Vänttinen on kritisoinut Ässiä joskus 2007-2010... Ehkä silloin oli vähän aihettakin... Pajuoja, Härkälä, Ape... Karsinnat... Jne jne...
Ei niin, ei sitä ikinä tiedä mihin ura vie. Silloin Vänttinen varmaankin ajatteli, että "no, en kyllä varmasti pelaa urallani Ässissä". Muutaman vuoden päästä tilanne voi näyttää ihan toiselta, ja Ässät tuntuukin hyvältä vaihtoehdolta. Ei kannata kyllä ikinä puhua paskaa tulevaisuuden mahdollisista työnantajista, kuten sanottu, fanit ei unohda.Pelaajan ei pitäisi koskaan kritisoida julkisesti yhtään seuraa tai kaupunkia oli siihen syytä tai ei.
edit: Minulle sanoi yksi pelaaja muutama vuosi sitten, että "Ässät palaa takaisin sinne paskaan mihin ne kuuluukin". Meni kaksi kautta ja Ässät oli mestari. En halua sanoa pelaajan nimeä, mutta en myöskään koskaan unohda tuota kommenttia. Joku mietti kaveria muuten ensi kauden Ässiinkin. Ei varmaan ole kuitenkaan tulossa.
Mikä sitten on tämä Huhtasen hintalappu? Jos joku muistaa tai jaksaa kaivaa vanhoja verotuloja niin saisi vähän osviittaa mitä on aiemmin tienannut. Tuskin mitään järkyttäviä summia löytyy...
Totta kai voi... Jos Vänttisellä oli keväällä 2010 vaihtoehtoina Tappara ja Ässät... Niin sen hetkisillä tiedoilla Tappara oli oikea ratkaisu, mutta osoittautui myöhemmin vääräksi.
Jos tulee korvaamaan Heinon, niin itse lämpenen, mielestäni monipuolinen ja hyvä palanen patapakkaan. Heinoa parempi hyökkäyspäähän, mitä olen pelejä nähnyt Vänttiseltä.Tuohon Vänttiseen en kyllä lämpene. Ja ei johdu vanhoista sanomisista tai sanomattomuuksista.
Jos tulee korvaamaan Heinon, niin itse lämpenen, mielestäni monipuolinen ja hyvä palanen patapakkaan. Heinoa parempi hyökkäyspäähän, mitä olen pelejä nähnyt Vänttiseltä.
Tosin mitä tehdään Saarelan kanssa? On pelannut selvästi paremmin keskellä kuin laidassa.
Jos Jasseri ei keksi Hupille käyttöä niin mitä helvettiä se tekee huhutulla Semirillä? Mahtaako ennen joulua alkaa valmentajan mediapeli pelaajan ulostamiseksi.
Totta. Mutta tarkoitin kysymykselläni että mitä Rautakallio tekee Semirin kaltaisella pelaajalla? Hanskat on teipattu käteen ja meno on kuin ringette-pelissä. Jos Semirillä on apuja niin ne on jossain ihan muualla kuin kiekollisessa pelissä. Muut joukkueet osaisivat käyttää noita apuja, mutta en jaksa uskoa Rockyn muuttavan tapojaan. Ikävä kyllä.SBA on fyysisempi, kovempi ja hoitaa mukisematta roolinsa. Mielestäni jokaisella liigajoukkueella olisi käyttöä Semirille. Mikäli liigan sääntöjä vielä rustataan enemmän NHL:n suuntaan niin käyttökelpoisuus kasvaa.
Totta. Mutta tarkoitin kysymykselläni että mitä Rautakallio tekee Semirin kaltaisella pelaajalla?
Jos Jasseri ei keksi Hupille käyttöä niin mitä helvettiä se tekee huhutulla Semirillä? Mahtaako ennen joulua alkaa valmentajan mediapeli pelaajan ulostamiseksi.