ei Saarelaa kukaan oikeasti ole voinut pitää valmiina kakkos sentterinä, ainakaan Ässien toimistossa??
Rautakallio jr. on "myynyt" pojan Ässiin 2.sentterin tontille.
ei Saarelaa kukaan oikeasti ole voinut pitää valmiina kakkos sentterinä, ainakaan Ässien toimistossa??
Niin Saarela on 17v ja pelannut sentterinä. Ojamäki on ollut todella hyvä myös omasta mielestäni, Kärki on pelannut ihan kypsästi myös, mutta en Kärjen kokonaisvaltaista pelaamista ainakaan hirveästi Saarelan edelle laittaisi,
On mielestäni ollut täysin puusilmäistä toimintaa koko Saarelan peluutus, ensin kakkos sentteriksi, aivan ummikon Kärjen ja lähes yhtä ummikon Hansenin kanssa, ei Saarelaa kukaan oikeasti ole voinut pitää valmiina kakkos sentterinä, ainakaan Ässien toimistossa??
Kannattaa oikeasti katsoa niitä pelejä ja mitä kentällä tapahtuu. Saarelan ollessa keskellä pelasi laiturit jatkuvasti sentteriä omissa ja allu odotteli, että saisi kiekon ilmaiseksi vapaaseen paikkaan. Työnteko täysin nollassa. Pari kertaa väläyttänyt, mutta vain jos muut on tehneet likaisen työn ja pelanneet kiekon hänelle hyvään paikkaan. Tottakai se syö laitureiden peliä, jos saa koko ajan pelätä missä sentteri surffaa ja ohjastaa tätä. Jopa ummikko Kärki sai jatkuvasti osoitella Saarelalle alkukaudesta mihin tämän pitäisi mennä.
Tuliko mieleen, että joku petailee tässä sitä kun Saarela 10v päästä pelaa maajoukkueessa kärkiketjuissa että "mitä minä sanoin jo vuonna 2014...*hymiö*
Minusta Saarela vaan omaa paljon hyviä ominaisuuksia, joiden ansiosta hän voisi hyvin olla Ässien kakkossentteri.
Jos Rocky jatkaa Niemi-Heino-Kiilholma-Kerälä nelikolla niin ei siinä paljon Saarela saa sentterivastuuta. Laittaisivat edes ylivoimalla Kiilholman tilalle.
En tiedä auttaako tässä tilanteessa koko kauden pelastamiseksi enää pelaajahankinnatkaan
Eli kääntäen, silloin kun joukkue pelaa sitä omaa peliään, on jokainen liigajoukkue kaadettavissa.
Syksyllä näin usein on ja kärjessä saattavat pyöriä yllättävätkin seurat (en tarkoita Lukkoa nyt). Siinä marras-joulukuussa sitten tuppaavat isommat saada juonesta kiinni ja kevätpuolella kärkipäässä ovat usein ihan toiset joukkueet kuin alkukaudesta.
Tuomas Grönman
Ei *tana. Kaveri veti ainakin luennolla sen verran yleisiä latteuksia, että samaan pystyn jopa minä ja puolet halvemmalla. Ehkä olen sen verran vanhoillinen, että pidän tätä kyllä valmennuksen tehtävänä, eikä siihen erillistä konsulttia tarvita. Tai sitten mua vaan tökkii Grönman ylipäätään...
Tuo Grönman nyt on ainut keksimäni palvelun tarjoaja. Mielestäni hän on ainakin joskus heitellyt hyviä yksityiskohtasia juttuja nuorten pelaajien pääkopan kehittämisestä.
Luennot tuppaa usein menemään just itsestään selvyyksien höpöttelylle. Mutta eikös nää junnut usein tee asiat liian vaikeesti tai sitten yrittävät tehdä liikaa itse? Kuvittelisin, että koutsaaja joutuu usein muistuttelemaan näitä itsestään selvyyksiä.
Mike Hedden Ässiin. Lähde Heddenin ex-seurakaveri.
Esiin nostamasi teema on erittäin tärkeä mutta samalla haastava ja vaikea. On selvää, että mentaalisella puolella on merkittävä osuus huippu-urheilussa, jossa usein pienet marginaalit merkitsevät paljon. Ongelmaan ollaan jossain määrin havahduttu, muttei vielä kovin laajasti eikä syvällisesti...
Hedden vaikutti klippien perusteella fyysiseltä ja hieman kuumaveriseltä pelaajalta.