Paljonko yllätytte, jos Niemi pelaakin Ässissä ensi kaudella? Mikä tämä juttu Niemen lähdöstä ylipäätään on?
En vaihtaisi Niemen nykyistä sopimusta mainittujen pelaajien kuluvan liigakauden sopimukseen.
Ja joku vielä ihmettelee miksi Niemen tätä kautta pidettiin floppina.
Minä olen tässä ketjussa ihmetellyt lähinnä erään nimimerkin maanista pakkomiellettä Niemen dissaamiseen. Miinuksista olen yhtä hyvin perillä kuin kaikki muutkin.
Itse asiassa samaa voi ihmetellä kaikissa muissakin ketjuissa sillä sama viesti kiertää ketjusta toiseen.
Onko Mika Niemeä edes järkevä sijoittaa ykkössentteriksi?
Sanottakoon vielä, että ehkä mää oon maanisesti dissaillut pakkomielteisesti, mutta en Mika Niemeä.
Mikäli Niemi pelasi ison osan kaudesta puolikuntoisena/hoidon tarpeessa olevana, niin sieltä voi löytyä myös syy aiempaa heikompaan suorittamiseen.
Asiat eivät välttämättä mene aina niin, että työtään suorittava palkollinen olisi täysin työkykyinen.Niin missä menee raja, jolloin pelaajan itse pitäisi tajuta hakea saikkua?
Asiat eivät välttämättä mene aina niin, että työtään suorittava palkollinen olisi täysin työkykyinen.
Voi olla, että kyseisen ajanjakson esimiestä kiinnosti Niemen työpanos tässä ja nyt. Ei se, millaisen uran Niemi tekee.Hänellä on parhaimmillaan jopa +10v uraa vielä jäljellä ja hoitamattomat vammat saattavat lopettaa uran huomattavasti lyhyempään.
Varsinkin Saarela vaatisi jonkun kokeneemman kärkisentteriparin kuin Niemi ja juuri sellaisen jonka esimerkkiä treeneissä yms. seurata.
Tätä minä en edelleenkään ymmärrä. Vuosi sitten olisi saattanut olla aihetta palkan ja sopimuksen uudelleenneuvottelemiseen, mutta ei tämän kauden jälkeen. Saarelan hankkimisella kovalla palkalla ei voi olla vaikutusta tähän. Parasta Niemen ja Ässien kannalta olisi, että mies pelaisi huippukauden. Niillä näytöillä sitten se huippusopimus KHL:ään vaikka. Uskon, että Niemi tuohon oikeisiin asioihin keskittymällä pystyy. Nyt miehen pitää vain itse uskoa siihen, eikä katsoa ympärilleen etsien tekosyitä ympäristöstään.Fiksuinta olisi nyt Ässien, ja Niemen kannalta, tarkistaa palkka ja tehdä myös seuraavasta kaudesta sopimus, jossa kaikilla osapuolilla optiot.
Tätä minä en edelleenkään ymmärrä. Vuosi sitten olisi saattanut olla aihetta palkan ja sopimuksen uudelleenneuvottelemiseen, mutta ei tämän kauden jälkeen. Saarelan hankkimisella kovalla palkalla ei voi olla vaikutusta tähän. Parasta Niemen ja Ässien kannalta olisi, että mies pelaisi huippukauden. Niillä näytöillä sitten se huippusopimus KHL:ään vaikka. Uskon, että Niemi tuohon oikeisiin asioihin keskittymällä pystyy. Nyt miehen pitää vain itse uskoa siihen, eikä katsoa ympärilleen etsien tekosyitä ympäristöstään.
Mestaruuskevään jälkeen nenähommia ei hoidettu, koska leikkausjonot lähes jouluun asti.
Kuuselan palkka oli alle puolet siitä mitä Niemi tällä hetkellä (väitetysti) ottaa. Palkankorotuksessa ei ollut Ässien kannalta kuitenkaan järkeä ilman, että sopimukseen olisi samalla pistetty lisävuosia. Kuusela taisi tuolloin haluta palkakorotuksen viimeiselle kaudelle tietäen, että saa rahallisesti helvetisti kovemman sopimuksen sen jälkeen. Sellaisen, johon Ässillä ei ole varaa.Lähinnä tulee case-Kuusela mieleen. Silloin Kuusela pelasi huippukauden jälkeen puoli-ilmatteeksi ja palkka jäi tarkistamatta. Sen jälkeen neuvotteluyhteyttä ei ole löytynyt.
Mitä helvettiä? Jossei koko nenää tarvitse avata niin tuo polyyppien poistaminen hoidetaan päiväkirurgiassa ja toippariaika 1-2vk? Kyllä tuollaisen takia kannattaa ajella vaikka useampi sata kilsaa Porista poispäin niin olisi päässyt satavarmasti nopeammin hoitoon kuin puolen vuoden odotuksella. Mutta tietty jos ei jaksa kysyä hoitoaikaa kuin lähimmästä Mehiläisestä niin...