Jyri C Ukkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Iso, vahva ja kaikin puolin atleettinen laitahyökkääjä...
Tuomainen vol. 2?
Iso, vahva ja kaikin puolin atleettinen laitahyökkääjä...
Itse olen nähnyt Huhtasta paljon tositoimissa jo junioreista asti. Mielestäni kyseessä on hyvin paljon Tuomaisen kaltainen pelaaja, sillä erotuksella että Huhtasella on enemmän luonnetta. Huhtanen olisi mielestäni hyvä ja potentiaalinen hankinta.Tuomainen vol. 2?
Tuomainen vol. 2?
Ihmettelen suuresti jos Hupi Raumalle siirtyy sillä hän on selvästi ilmaissut halunsa pelata hyökkäävämmässä roolissa.
Ei ihan Tuomaisen kokoinen eikä ihan yhtä vahva. Luonteeseen en osaa ottaa kantaa, mutta mielestäni Hupi on jonkin verran Tuomaista taitavampi ja aivan varmasti parempi luistelemaan.
En kyllä näille Huhtasille lämpiä itsekään, vaikka ilmeisesti maisemanvaihto saattaisi poikia tasonnostoa hänelläkin.Alleviivasti olennaisen lainauksesta. On kyllä suhteellisen rohkea väite, sillä Tuomainen on erittäin hyvä nimenomaan luistelussa. Iso koko hämää Miikan kohdalla pahasti ja saa liikkeen näyttämään selvästi todellisuutta verkkaisemmalta.
Suippokorvilla on taas aikaa provoilla kun oma joukkue näyttää jälleen kerran tippuvan kesälomalle Lukkoa ennen.Edit. Näkkäriltä aika onneton provo.
Edit. Näkkäriltä aika onneton provo.
Alleviivasti olennaisen lainauksesta. On kyllä suhteellisen rohkea väite, sillä Tuomainen on erittäin hyvä nimenomaan luistelussa. Iso koko hämää Miikan kohdalla pahasti ja saa liikkeen näyttämään selvästi todellisuutta verkkaisemmalta.
Huhtanen lyö itsensä ennemmin tai myöhemmin läpi ja se tapahtuu nimenomaan tuloksentekokentässä.
Eikös Tuomainen ollut lähdössä teiltä? Ei tuo Hupi tietysti huono korvaaja olisi ja sikäli siirto Raumalle olisi ihan ymmärrettäväkin. Itse en kauheasti jää kaipaamaan, Huhtanen on täällä nähty ja maisemanvaihto tekee hänelle varmasti hyvää.
Kyseessä oli henkilökohtainen mielipide, josta voi toki esittää eriävän samanlaisen, jos siihen kykenee.
Vaikeahan näitä on tässä verrata. Joka tapauksessa luistelu on Huhtasen selkeä vahvuus, sitä haluan ainakin painottaa.
Mitä ihmettä me tehdään Huhtasella?
Älä minulta kysy, te häntä olette hankkimassa ;)
Faktaa voit lyödä myös pöytää Suikkasta valmentamasta Ruotsissa. Lyödäänkö viskipullo vetoa, että Suikkanen ei ensikaudella Ruotsissa valmenna, ellei sitten Ruotsi osta Raumaa itselleen, jota hyvin vahvasti epäilen. Niin monelta mieheltä olen kuullut, ketkä Lukon johdon kanssa ovat vähäkään tekemisissä, että Suikkanen valmentaa Raumalla ensikaudella Uraman siirtyessä johonkin junnutehtävien puolelle.
Mites nyt kävi kuitenkin niin, että Suikkanen valmentaa Lahdessa ensi kauden? Vai onko Ruotsi ostanut Lahden? (Pelicansin sivuilla oli uutinen Suikkasen ja R-P Lehtosen yhden vuoden sopimuksista)
Eli eiköhän Uramalla jatketa seuraavakin kausi.
Vai onko Ruotsi ostanut Lahden?
Miltä Bertrandin peli näytti? Voisiko kuvitella että ensi kaudeksi ottaa paikan vakikokoonpanosta?