Nyt kun tuli puheeksi niin muistui mieleen. Muuten olin jo täysin unohtanut koko asian.
Don't worry. Monta kertaa vielä muistutetaan teikäläisiä siitä. Vähän kuten mekin saatiin kuulla siitä 4-1 hävitystä sarjasta 07-08 Isä Paulin aikana. Vuoroin vieraissa eller hur? :)
Ketjun aiheeseen. Joukkueen rakennuksessa on nyt hienoa perusideaa. Nybari ei sido pelaajia pitkillä soppareilla koska valmentajat vaihtuu ja aina pitäisi pyrkiä optimaaliseen tilanteeseen => tuleva valmentaja pääsee vaikuttamaan joukkueen rungon rakentamiseen. Mä luulen että tämä on yksi
niistä jutuista, minkä KJ 'opetti' Nybarille. Tottakai tietyt pelaajat ovat tämän toiminnan ns. ulkopuolella(MG, VP, Söde ja vaikkapa Rudi yms) koska a) järkeä saa käyttää(kuka koutsi ei haluaisi 'näitä'?) b) HIFK tottelee nykyisin ilmeisesti aika paljon a-kohdan ohjetta.
Hyvänä esimerkkeinä tästä ovat vaikkapa Lennun jatko viimekaudella ja Söden paluu-soppari.
Jos saadaan pidettyä realistisesti maksimaalinen määrä mestaruuskauden jengistä, ei ole mitään hätää. Hienosäädöt(MG, Mara) sitten erikseen. Toistaiseksi kun esimerkiksi vertaa naapuriin, ei meillä ole mitään hätää. Siellä rakennetaan 70kg pakistoa niin sanotusti ;) Eikä kyllä liigaan ole muutenkaan tullut mitään mieltä musertavaa ulkkaria/paluumuuttajaa. I.Filppulan huhut Ilmalaan on ehkä poikkeus tässä.
Ootellaan rauhassa ja fantasioidaan sillä välin Rudista. Ai että sitä menoa Nordiksella kun olisi Ruutu-Liivik-Petrell paikallisessa. Nyt ei saa tulla ketään tätä rikkomaan vaan haluan nauttia siitä vähintään klo 12 asti, kiitos.