Näinkö yksinkertaista tämä on? Jos nyt esim. Wärnistä puhutaan ja oletetaan hänen lähtevän Lahteen, niin eiköhän hänenkin kohdallaan kyse ole puhtaasti siitä, että haluaa kehittyä ja käydä kokeilemassa muualla. Raameja ja potentiaalia on, mutta rehellisyyden nimissä, jotain on jäänyt puuttumaan. Joskos se sitten jossain muualla jalostuisi? Max on nuori jannu, jolle voi ihan oikeasti tehdä hyvää lähteä muualle aikuistumaan ja kokeilemaan siipiä. En mä jotenkin jaksa uskoa, että Nybondas ja Matikainen olisivat kylmästi sivuuttaneet Mallun ensi kauden osalta kokonaan. Mutta jos muualla on tarjolla jotain, mitä meillä ei ole, ei siihen välttämättä tarvitse mitään dramatiikka tarvitse liittyä. Mallu on koska tahansa tervetullut kotiin, mutta kyllä mä soisin, että hänellä olisi esittää myös jotain muuta kuin mitä nyt on nähty. Itse ainakin näen potentiaalia enempään.
Tuomaisesta sen verran, että vaikuttaa mielenkiintoiselta hankinnalta. Kyllä me tarvitsemme tänne kokeneempia ja kookkaita korvaajia esim. juuri puolustavampaan rooliin, jos ja kun Wärn, Töykkälä ja Järvinen lähtevät.
Plussaa ehdottomasti alhaisesta rasvaprosentista ;).