Rahaa tuskin on enää hirveesti millä mällätä, joten Pelle Viltoset voitte unohtaa. Ehkä vuoden päästä.. Kaikkia näitä alla oleviakaan ei välttis ole mahdollista saada, mutta näen hankintojen tärkeysjärjestyksen about näin:
1. Maalivahtivalmentaja (Ropponen, Kaarela tms). Sakke ei millään riitä.
2. Rightin kokenut pakki joka pystyy fyysiseen peliin, on omassa päässä varma ja pystyy myös tekemään jotain kiekolla. Mallia "Jere", "Lupa", "Fahey" tms mieluiten, mutta aivan minimissään pitää saada joku täytemies tasoa "H.Tikkanen" (joka tosin meni jo ohi).
3. Jatkosoppari Turuselle. Perusvarma, paras +- viime kaudella.
4. Jatkosoppari joko Kibelle tai Pikulle, molempiin ei ole varaa. Melkein mielummin se Piku. Jos ois varaa ni tietenki Peltonen tai Salmelainen ois vitun jees, ja toisi katsojia, mutta ei millään toisi tarpeeksi että maksaisi itsensä takaisin.
Ei olisi hirveän paljon parempi jengi kuin viime vuonna, tiedän tämän. Mutta tuskin ne muutkaan jengit vahvistuvat. Oksaan en usko, sitä paitsi Allu voisi hyvinkin riittää kakkoseksi kunhan saatais se Ropponen. Allu pelas viime kauden matsinsa hyvin yhtä tilastollista täyskatastrofia lukuunottamatta.
En tyydy vähään, olen vaan realisti. Toisaalta ei edes kiinnosta. Letut sulle ja tunkki mulle. On sitä parempaakin lätkää.
Nieminen
(Allu)
Luttinen - Hirso - Haataja
Söde - "Jere"/"Lupa"
Kibe/Piku - Loppi - Petrell
Clarke - Heikkinen
Wärn - Ramu - Granlund
Kanki - Turunen
Ahtola - Töykkälä - Liivik
+jämät
P.S. Vituttaa jos Nybari ryssi Karjalaisen.
1. Maalivahtivalmentaja (Ropponen, Kaarela tms). Sakke ei millään riitä.
2. Rightin kokenut pakki joka pystyy fyysiseen peliin, on omassa päässä varma ja pystyy myös tekemään jotain kiekolla. Mallia "Jere", "Lupa", "Fahey" tms mieluiten, mutta aivan minimissään pitää saada joku täytemies tasoa "H.Tikkanen" (joka tosin meni jo ohi).
3. Jatkosoppari Turuselle. Perusvarma, paras +- viime kaudella.
4. Jatkosoppari joko Kibelle tai Pikulle, molempiin ei ole varaa. Melkein mielummin se Piku. Jos ois varaa ni tietenki Peltonen tai Salmelainen ois vitun jees, ja toisi katsojia, mutta ei millään toisi tarpeeksi että maksaisi itsensä takaisin.
Ei olisi hirveän paljon parempi jengi kuin viime vuonna, tiedän tämän. Mutta tuskin ne muutkaan jengit vahvistuvat. Oksaan en usko, sitä paitsi Allu voisi hyvinkin riittää kakkoseksi kunhan saatais se Ropponen. Allu pelas viime kauden matsinsa hyvin yhtä tilastollista täyskatastrofia lukuunottamatta.
En tyydy vähään, olen vaan realisti. Toisaalta ei edes kiinnosta. Letut sulle ja tunkki mulle. On sitä parempaakin lätkää.
Nieminen
(Allu)
Luttinen - Hirso - Haataja
Söde - "Jere"/"Lupa"
Kibe/Piku - Loppi - Petrell
Clarke - Heikkinen
Wärn - Ramu - Granlund
Kanki - Turunen
Ahtola - Töykkälä - Liivik
+jämät
P.S. Vituttaa jos Nybari ryssi Karjalaisen.