Eli sinusta Peltonen, Lupaschuk, Majesky ja Tarkki, tai vastaavat pelaajat ovat pieniä muutoksia? Suomeksi siis joukkueeseen pitäisi näin laman aikana tulla: Clarke, Haataja, Töykkälä, "Peltonen", "Lupaschuk", "Majesky" ja "Tarkki"? Nyt ei taida haaveet ihan kohdata todellisuutta. Noista sinun lisäämistä pelaajista ainoastaan yhteen olisi todellisuudessa rahaa, maksimissaan.
Kyllä, minun mielestä IFK:n pitää saada hommattua "huhujen" lisäksi vähintään nämä kyseiset pelaajat tai vastaavat. Minua ei sinänsä kiinnosta pelaajan nimet, jotka siis voivat olla vaikka Mortti, Vertti, Tupu, Hupu ja Lupu, mutta minua kiinnostaa se, että joukkueessa on kauden alkaessa tarpeeksi laadukkaita pelaajia.
IFK on (oli lama tai mikä tahansa) Suomalainen suurseura isolla budjetilla, mutta tämä ei ole näkynyt millään tavalla menestyksessä. Silti IFK:n tulee pystyä rakentamaan top3 joukkue joka ikinen kausi, koska edellytykset ovat niin hyvät. Vaadin siis todellakin (uskon, että moni muukin), että tässä organisaatiossa aletaan oikeasti tekemään asioita niin, että olemme tuolla top3 joka kausi. Oma toivomukseni on, että kootaan tämä top3 joukkue 2miljoonalla €, mutta jos meillä ei ole tarpeeksi osaavaa henkilöstöä, niin silloin sitä hilloa pitää laittaa sen verran tiskiin, että nämä pelaajat saadaan.
Ei se näin voi vaan mennä, että vuodesta toiseen keksitään toinen toistaan naurettavampia tekosyitä varojen puutteesta sun muusta. Asioita pitää alkaa hoitamaan oikein ja kunnolla ja tämä herraskerho saa väistyä.
Tätä me tarvittaisiin, eli Jortikka ja Dinot:
http://www.youtube.com/watch?v=FSk7m2F3UJo&feature=related