Jos Jhag on uskomista niin joukueen kasaaminen aloitetaan nelosen laidalta(Brennan) sillä iso apina on joillekkin se joukkueen tärkein palanen;).
Joukkueen kasaaminen aloitetaan valitsemalle keillä tämän kauden pelaajista jatkuu sopimus. Tämän jälkeen valitaan keille niistä jonka sopimus loppuu tarjotaan jatkoa. Tämän jälkeen täytetään aukot budjetoitujen varojen mukaan siinä järjestyksessä kun pelaajia löytyy/on saatavilla. Jos markkinoilta löytyisi terve Ustrnul (joka siis pelaisi minun joukkueessa nelosen laidassa) 20 tonnilla niin pitäisikö sille ilmoittaa, että kyllähän me sinut halutaan, mutta vielä puuttuu rosterista pari pakkia ja sulle ei voi tarjota sopparia ennen kuin nuo paikat on täytetty?
Ja tähän siis sellainen kommentti, että Missään nimessä tappelijan hankinta ei saa vaikeuttaa maalivahdin ostamista, mutta minun on vaikea uskoa että näin kävisi. Maalivahti on oikeasti niin tärkeä palanen, että sen pitäisi ajaa kaiken muun ohi. Mutta! Jos maalivahti jää hankkimatta syy tähän on enemmän Haatajan sopparissa kuin Brennanin vastaavassa.
Ja maalivahdin signaamisessa täytyy muistaa, että Riksman oli lähtökohdiltaan ennen kautta hyvin lähellä Pitkämäkeä. Tai Ahosta tälle kaudelle. Tuo on se taso mitä SM-liigaan voi saada. Ja minun mielestäni kannattaisi ehdottomasti hankkia "Pitkämäki II" (vaikka tiedänkin, että muutamat maalivahtiasioista perillä olevat tällä palstalla ovat eri mieltä)