Nyt kun ilmenee että Turunen ei jatka HIFK:ssa, niin toimistolle kasataan paskaa vaikkei kukaan (selkeästikään) tiedä taustoja mm tästä Turusen tapauksesta.
Omasta mielestäni en erityisen paljon kasannut paskaa toimistolle, vaikka mietinkin
mahdollisia skenaarioita. Siihen kai minulla on oikeus. Itse en kovin kiihkeästi ole ottanut Hannu Pikkaraisen tilanteeseen kantaa. Ja suurimmat "estoni" koskien Hankia ovat nimenomaan kentän ulkopuoliset jutut.
Mitkä muuten ovat nämä Turusen tapauksen taustat? Kerro ihmeessä, kun näytät tietävän, vaikka yv:llä jo et viitsi täällä kertoilla.
En voi sille mitään, että mulle tulee väkisinkin sellainen fiilis, ettei toimistolla ymmärretä Turusen arvoa. Kovin moni täälläkään ei mielestäni sitä näe, mutta se on jo asia erikseen. Jos kuitenkin on niin, että IFK olisi halunnut Turusen tosissaan pitää, mutta Mikko itse ei täällä halunnut jatkaa, ei kai toimistoa voi lopputuloksesta syyttää. Ymmärrän, että omille junnuille, joiksi kai Turusenkin voi melkeinpä laskea, halutaan antaa peliaikaa ja vastuuta. Kuitenkin viime kausi osoitti sen, ettei Haveriset ja Melartit vielä olleet valmiita siihen peliaikaan, mitä tarjolla oli. Enkä usko, että yksi kesä muuttaa kaikkea, vaikka eihän se mahdotontakaan ole. Ja menestyspakko ei ole yhtään sen vähäisempää ensi kaudellakaan, päinvastoin.
Mutta jos molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ratkaisuun, mitään ongelmaa ei kai ole. Paitsi meillä faneilla, jotka nitrot kielen alla ihastelevat hasardivapaata puolustustamme...
Onko muuten tietoa, mihin Turunen on suuntaamassa?