Mun mielestä Hank ei todellakaan ole ollut mikään sysipaska ilmestys kentällä enää vähään aikaan.
Se on kuulkaa Hannu Pikkaraiselle yks whitun hailee, onko pleijarit vai mitkä kekkerit, häntä tuskin jännittää. Ja SM-Liigassa on niin paljon kokemattomia pelaajia, että tämä saattaa olla juuri Händärin valtti, ettei paljon jäkitä.
Näistä 2 pointista seuraavaa:
1. Sepä olisikin tosi hienoa, itsellä ei ole ihan viimeisintä kuvaa, mutta suhtaudun epäillen, kunnes omin silmin näen, sen verran totaalisen sysipaska tää jätkä on ollut jo niin pitkään. Joo niitä välähdyksiä tulee ja pelaa meillä ykkösyyveetä eli pojoja on ihan ok määrä, mutta onko se puolustajalle hyvä jos tekee pisteitä mutta samaan aikaan imee omiin jatkuvalla syötöllä? Itse en ainakaan vanhana pakkina ole kovin tyytyväinen vaikka tekisin kaksi jos samaan aikaan menee omiin 4 ja hävittiin peli.
2. Niin sen voi nähdä noinkin. Toinen tapa johon olen itse taipuvainen, on katsoa asiaa niin, että pleijareiden alkaessa Mikkolat, Mäenpäät jne ottavat sen 110% itsestään irti, koska heitä kiinnostaa, ja meidän Hank jatkaa omalla takuuvarmalla 60% tasollaan, koska sille on ihan sama mitkä kinkerit siellä on. Tietty jos verrataan johonkin märkäkorviin tulokaspakkeihin niin niille voi käydä samoin, mutta pahoin pelkään, että muiden joukkueiden profiilipakkeihin verrattuna jäädään pleijareissa entistä kauemmaksi ja omissa soi, kuin viimeistä päivää. Olen erittäin mielelläni väärässä.