Itse antaisin C:n ehdottomasti Lennulle. A - Kirjaimet rintaan, vaikkapa Hankille ja Jermulle. Varauksin antaisin A:n Kibelle.
Uskon Hankin olevan C ja Kuhdan & Lennun kantavan A:ta.
Itse antaisin C:n ehdottomasti Lennulle. A - Kirjaimet rintaan, vaikkapa Hankille ja Jermulle. Varauksin antaisin A:n Kibelle.
Ykkössentteriä kaipaisin, mutta jos saadaan Salmelaisen tasoinen laituri, niin ehkäpä pärjättäisiin Murrayn tapaisella kokeneella kolmossentterilläkin. Jolloin hyökkäys voisi olla vaikkapa seuraava:
"Salmelainen" - Hirso - Pesonen
Petrell - Loppi - Kuhta
Luttinen - "Murray" - Pikkarainen
Loput
Itseäsi lainaten: "Itse hyväksyin Jeren lähdön, koska ammattimaisen joukkueen tulee kuunnella valmentajaansa. Katsotaan hyväksytäänkö Jeren mahdollinen paluu samalla periaatteella? Epäilen."aika epeli: Jeren asiassa kuunneltiin valmentajaa (Baxter) ja oletan, että kuunnellaan taas valmentajaa. Nimenomaan Jalonen tuntee Jeren pukukoppivalmiudet paremmin kuin yksikään HIFK:n nykyisistä dirikoista. Tänne palstalle kirjoittajista puhumattakaan. Nokka on edellinen Jeren bossi.
Olen varmaan juudas, mutta mua puistattaa Salmelainen jopa sitaateissa. Hyvä maaleja sylkevä laituri tarvitaan, mutta sellainen kunnon joukkuepelaaja. Salmelaisen suurten pelien lätkyt ovat nollassa suhteessa egoon, hänella ei ole näyttöjä joiden perustella olisi varaa lähteä kesken leirien vänisemään, kun ei saa heti tähtiroolia.
Olen ihan 100% varma ettei pulverimies pelaa ensi kaudella HIFK:ssa, eikä muussakaan liigajoukkueessa, halusi Nokka tai ei. Ei pelaa vaikka Nokka olisi kädet puuhkassa mykkäkoulussa asian tiimoilta.
Täysin samaa mieltä kanssasi. Ottaisin esim. Toni Koiviston tuhat kertaa mielummin ykköskentän "snaipperiksi" kun vinkuintiaani Salmelaisen. OK on ehkä oma kasvatti, mutta ei ole noin suurta egoa näkynyt sitten Zlatanin!
Vain Hjallis ja Hjumala tietävät. Hemmo luultavasti mittauttaa markkina-arvoaan ja pitää ovet auki muuallekin kuin S/M-liigaan.Minne tää koivisto on muuten menossa?
Täysin samaa mieltä kanssasi. Ottaisin esim. Toni Koiviston tuhat kertaa mielummin ykköskentän "snaipperiksi" kun vinkuintiaani Salmelaisen. OK on ehkä oma kasvatti, mutta ei ole noin suurta egoa näkynyt sitten Zlatanin!
Itse siis kuulun / kuuluin Jeren puolustajiin ja totesin hänen lähtiessään että pakko tyytyä tähän, koska omaan ideologiaani kuuluu se, että valmentaja valitsee pelaajat. Ei toimitusjohtaja, eivätkä varsinkaan fanit. Mielestäni lätkäjengissä pitää olla tällainen tärkeysjärjestys ja jos KJ näkee Jerelle paikan, siihenkin tulee taipua. Meillä on liian kauan olleet ohjat jossain muualla kuin aitiossa.
Jep, meinasin jo itsekin laittaa viestiini jälkijättöisesti saman kommentin. Anyway, kysymys Jeren kohtalosta on edelleen auki. Jos Nokka haluaa hemmon takaisin, IFK:n hallitus on aika kusisessa tilanteessa. Pitäisi pyörtää kaksinkertainen päätös pelaajan paluun suhteen. Tässä olen 100 % samaa mieltä: epäilen. On jo periaate- ja/tai uskottavuus ja/tai linjanvetokysymys.aika epeli: Semanttiseksi menee.
Minne tää koivisto on muuten menossa?
Jos Salmelainen jostain syystä SM-liigassa pelaa, seura on tietääkseni Kärpät.
aika epeli: Semanttiseksi menee. Meinasin siis fanien kannanottoja, jos viivapakki ilmestyy. Ovatko ne, jotka sanoivat Jerelle goodbye, valmiita ottamaan hänet sisään, jos valmentaja niin haluaa? Itse siis kuulun / kuuluin Jeren puolustajiin ja totesin hänen lähtiessään että pakko tyytyä tähän, koska omaan ideologiaani kuuluu se, että valmentaja valitsee pelaajat. Ei toimitusjohtaja, eivätkä varsinkaan fanit. Mielestäni lätkäjengissä pitää olla tällainen tärkeysjärjestys ja jos KJ näkee Jerelle paikan, siihenkin tulee taipua. Meillä on liian kauan olleet ohjat jossain muualla kuin aitiossa.
Uskon Hankin olevan C ja Kuhdan & Lennun kantavan A:ta.
Sitäpaitsi fanit tyytyy vaikka Leo Lastumäkeen, jos tulosta syntyy, kyllähän Pentti-angstitkin katosi voitto putken jälkeen jossain määrin.
Tossa on pari ristiriitaista juttua, Jere on juuri Brändiä raiskaava suojatyöläinen, joka pilaa hyvän tuloksen ja seuran uskottavuuden.
Tämä siis faktaa? Yksi kolmesta ulkkaripaikasta Nickille? Vau ...Nyt, kun Jalonen on HIFK:n riveissä on siellä jo Nickerson tänään allekirjoitetulla sopimuksella.
Nyt, kun Jalonen on HIFK:n riveissä on siellä jo Nickerson tänään allekirjoitetulla sopimuksella.
JK, enkä tarkoita jere#3:sta, oli todellakin yksi niistä, jolle annettiin anteeksi mitä vain ja todellakin sai etuja, joita ei muualta voi saada. Ajatukseni hänen mahdollisesta paluusta on minunkin mielestä arveluttava, mutta nyt seurassa vaikuttaa eri ihmiset, eri säännöt, Nokka tuntee tapauksen ja Kärppylöissä.
Nickerson seuraa Kari Jalosta vihdoin. Ässät eivät suostuneet jostain käsittämättömästä syystä päästämään Nickersonia Kärppiin vaan politikoinnilla Hirsimäki ja kumppanit puoliksi pakottivat Nickersonin Ilvekseen. Nyt, kun Jalonen on HIFK:n riveissä on siellä jo Nickerson tänään allekirjoitetulla sopimuksella.
Mistäs varmuudella tiedät? Onko tämä nyt sit niin, että kaikki ulkkarit menee puolustukseen, koska Mattie tuskin on pelillisesti ykkösiä? Kaksi pakkia lisää tarvitaan.