Annetaan vaan...
...annetaan The Officelle nyt sitä aikaa, ei me ensi kautta vielä olla hävitty.
...kunhan ei vaan ala, niinkuin kohta vahvasti vaikuttaa, toiminta muistuttamaan nimikaimansa (The office) mukaista sekoilua. Oli meinaan semmosta toimintaa siinä puljussa, ettei paremmasta väliä. Sillä touhulla on kyllä hävitty seuraavakin kausi ja muutama sen jälkeenkin.
Sitten tästä eteenpäin Herroille JHag ja muut yltiöoptimistit:
Viesteistäni huolimatta en halua(isi) suinkaan sortua yltiöpessimismiin. Itsekin olen vain haarukoinut niillä juuri tätä ilmiötä, joka nyt tuntuisi olevan menossa. Että, ne joita IFK:hon on kuluneen kauden jälkeen huhuiltu, ovat järjestäen tuntuneet päätyvän muualle. Ja tässä valossa ei Loppi ja Hirso vielä kesää tee, eikä edes hyvää kautta...ainakaan välttämättä. Ja toisaalta tässä sivussa, hyvinkin erikoisen ilmiönä, osa kannattajista on alkanut sovittamaan jengiin vaikka mitä porukkaa sisään jengiin. Lähinnä sellaisia, joilla ei edes etäisesti ole mitään tekemistä menestykseen, tai edes The Balanceen, pyrkivässä joukkueessa. Tämä tuntuu kertovan jo omituisesta epätoivosta IFK leirissä.
Tässä valossa siis itsekin alan jo hiukan huolestumaan, että jos vaikka nokkakaan ei ole tulossa. Sillä itsekin uskon, että hän sentään jotain tasoa olettaa joukkueeltakin. Mutta ihailen toki positiivisuuttasi (edelleen JHag), ja sinulla luultavasti onkin hiukan enemmän kosketuspintaa tilanteeseen, kuin minulla. Mutta haluaisin vaan sanoa, että on myös syytä ymmärtää näitä mielipiteitä, jotka eivät jaksa nähdä asioita ja tapahtumia, eikä edes IFK:n tulevaa joukkuetta niin positiivisessa valossa kuin sinä tahi muut optimistit. Sillä historia on koulinut meitä vähemmän asioista perillä olevia.
Kaikesta huolimatta arvostan todella korkealle argumentoitisi ja perustelusi, kun asioista kirjoitat. Joten en missään nimessä heitä tässä mitään henkilökohtaista. Me vaan kaikki elämme nämä asiat omilla fiiliksillä, ja siinä ei aina järki seuraa mukana, kun tunne puhuu! Kaikki me kuitenkin ailahtelevista, ja vähän asiantuntemattomistakin (minä itse lähinnä) viesteistä huolimatta, rakastamme ja kannatamme samaa joukkuetta.
Mutta sitten taas toisaalta. Olen kyllä ehdottomasti kanssasi samaa mieltä siitä, että ihan kaikkia jotka menetetään ei voi nostaa heti jalustalle ja toisaalta kaikkia, jotka saadaan ei voi heti haukkua paskaksi. Kyllä toki Hirso ja Loppi kuitenkin ovat nykyliigan mittapuulla varsin kovat sainaukset. Puhumattakaan Nokasta, jos siis varmasti on tulossa.
Nyt vaan jännityksellä odotetaan tulevaa viikkoa. Eli tuleeko IFK:lta oikein superpenailut, joihin ei edes the original pentti olisi pystynyt. Vai paljastuuko sieltä aivan huikeat sainaukset, jotka pysäyttävät hengityselimet naapurijengeissä. Mielenkiintoinen viikko siis tulossa!