J.Pesonen-Bros-Vesce
Luttinen-Hauhtonen-Salmelainen
Petrell-Viitaluoma-Keränen
Aarnio-Porthen-Ahtola
+junnut
Heikkinen-M.Lehtonen
Pikkarainen-Kultanen
Ustrnul + junnut
Unohdit sitten kolmanneksen nykyisistä sopimuspelaajista pois! Jengistäsi puuttuu nimittäin Kimmo Kuhta, jolle kyllä pitäisi ehdottomasti löytyä paikka IFK:sta.
Minähän en tunnetusti lätkästä oikeasti mitään ymmärrä, joten viisaammat valistakoon minua. Nimittäin olen ihmetellyt, kun jengi täällä höpisee jotain Luttisen lähdöstä. Onko multa mennyt jotain ohi, kun olen käsittänyt Luttisen olevan täällä ottelukohtaisella sopimuksella ja sen lisäksi jollakin listalla, mistä mikä tahansa jengi NHL:stä saa hänet halutessaan omakseen. Nopea lähtö IFK:sta on mahdollinen, jos joku jengi hänet P-A:sta haluaa.
Luttinen tuli siis lokakuussa. Hän on edelleen täällä, mitään siirtoihin viittaavaa ei ole kuulunut eikä missään vaiheessa ole ollut pelko ns. persiissä, että Arttu yhtäkkiä lähtisi. Mun on ihan pakko kysyä, että miksi se nyt yhtäkkiä kauden jälkeen sinne takaisin lähtisi, kun ei vielä tässä vaiheessa kautta täällä pelailee? Olen siinä uskossa, että Arttu teki kaksivuotisen sopparin, kun aikoinaan lähti. Tämän kauden jälkeen se olisi loppu. Enkä usko, että Arttu on tänne unohdettukaan.
Vaikka Artusta ihan hirveästi omassa jengissä diggaankin, en millään näe, että häntä ainakaan heti tämän kauden jälkeen taalajäillä nähtäisi uudelleen. Kausi on kuitenkin ollut ainakin itselleni lievä pettymys, vaikka olihan tossa monta hyvääkin peliä. Mutta siltikään en usko, että se riittää. Kaukana ollaan kuitenkin niistä pisteistä, mitä Salmelaisen ja Hauhtosen rinnalla väänsi.
Lennu sen sijaan voi hyvinkin lähteä. Ja uskon, että sen tekeekin. Ne kaukalot on Lennulta vielä kokonaan korkkaamatta, joten uskon, että jonkinasteinen näyttöpaikka hänelle annetaan.
Ja en kyllä Jarno Kultasta kelpuuttaisi missään nimessä, sen verran myötähäpeää herran edellinen vierailu aiheutti. Ja Aarniolle myös kiitos, mutta ei kiitos. Ikinä. Muuten mulle on aika sama, mistä jengistä joku tulee, jos on kiistatta kotimaista parhaimmistoa. Ilmala poisluettuna tietenkin. Ja Turusta voi tulla, mutta turggua ei saa puhua ja muutenkin pitää sitten olla tositosi hyvä. Kenenkään jämiä tänne nyt ei tietenkään oteta, koska me ollaan siinä ihan valtakunnan aatelia itse. Ainakin ollaan oltu, ehkäpä nyt kaikki jalostuu täälläkin kullaksi.