Mä luulin, että tällä vaihdoksella haettiin menestystä, mutta ilmeisesti sen tarkoitus olikin vain roudata kaikki junnut himaan. Eivät ole minusta aivan sama asia. Vai onko jotenkin hienompaa olla 6. omilla junnuilla kuin jollain muilla jätkillä.
Oon tästä täysin samaa mieltä. Tuo Nickelbackin rosteri oli ihan yes, mutta itse ottaisin mieluummin Viitaluoman kuin Lopin. Kaikista mieluiten näkisin kolmosen keskellä Remmarin/Mr. X:n. Tärkeintä olisi saada Hirso takaisin, joka menee helposti kakkossenan paikalle.
Puolustus ei oikein riitä. Söde tuskin tulee vielä Suomeen, tai en usko, että tulee. Tietoa ei ole nimeksikään, vaan tämä on puhdasta spekulointia. Se on totta, että pakistoon toivon kovaa nimeä, nimenomaan ykköspariin. Se olkoon ulkolainen. Tosin, jos ulkolaisia saa olla ensi kaudella vain 3, ja Remmari + Vesce saadaan pidettyä, tarkoittaa se sitä, että
suuri ja mahtava U ei jatka HIFKissä. :( Joka tapauksessa, HIFK tarvitsee korkean profiilin pakin (tyyliin Söde), sekä Laaksolle stuntin. Hank on tosi hyvä 3. parin pakki ja Turunenkin ihan mukiinmenevä pakki, mutta silti pidän Turusta 7. pakkina, jos meinataan pelata mestaruudesta. Hyvä tuuraamaan, kun kuitenkin tulee loukkaantumisia. 3. pariin voisi kelvata mm. O-P Grönholm tai vastaava hyvin puolustava puolustaja, joka on myös kookas. Näitä Kovasia ei nyt tarvita. Tietysti, jos näistä nuorista (Holmberg, Purolinna, Haverinen) joku breikkaa isosti ensi kaudella, niin siinähän meillä sitten olisi ihan omasta takaa se 6. pakki.
Veskariosasto Riksman-Nieminen ei oikein vakuuta. Ei kumpikaan. Riksman on liian riskisijoitus ykkösenä, ja Nieminen taas ei ole mielestäni mestarijoukkueen kakkosveska. Tottakai täälläkin toivottaisiin Bäckströmiä maalille, mutta se ei ole realistista. Ehkä Riksman voisi onnistua ykkösenä, jos kakkonen olisi tosi vahva, kuten esim. Lundell. Jollain tavalla toivoisin silti näkeväni tilanteen, jossa ykkönen olisi tosi kova nimi ja kakkonen sitten lupaava nuori, esim. Iiro Tarkki. Tosin, hänellä lienee soppari SaiPaan (eikö?), mutta tätä tasoa. Mikäs on Antti Niemen tilanne? Siinähän olisi hyvä veska ja Lundell pariksi. Tai sitten Nortti Venäjältä ykköseksi ja joku nuori lupaus kakkoseksi. Ehkä jopa Ahlqvist, jos saatais kunnon veskarivalmentaja.
Täältä tähän.