Onko sinut tunnistettu?
Mä veikkaan, että ykkösketju olisi muotoa: Salmelainen-ReMu-Kuhta. Mielestäni Remu Murray on kuitenkin parempi siinä sentterin paikalla kuin laitahyökkääjänä. Hurriganesissakin Remu oli keskellä, joten mitä sitä muuttamaan.
En mä pysty enää, koska sain kenkää HIFKistä joku aika sitten. Henkilöllisyyttäni en paljasta, mutta sen verran voin vinkata, että olen HIFKin entinen toimitusjohtaja, jolla on viikset, takatukka ja peililasit. Joku FBI-profiloija saattaisi tuosta saada hunchin, tavallinen kuolevainen ei.
Niin, unohtui, että Salmelaisen Tonya väännetään myös ihan tosissaan. Kallis kuin fan, mutta ei ihan toivoton tilanne. Varsinkin jos Pessi lähtee. Tällöinhän meillä olisi kasassa vanha kunnon 1-ketju: Salmelainen-Hauhtonen-Luttinen. Tosin Hauhtonen pelaa Ilmalassa, mutta mitäs siitä.
Mä veikkaan, että ykkösketju olisi muotoa: Salmelainen-ReMu-Kuhta. Mielestäni Remu Murray on kuitenkin parempi siinä sentterin paikalla kuin laitahyökkääjänä. Hurriganesissakin Remu oli keskellä, joten mitä sitä muuttamaan.