Joukkueen rakennus kaudella 2019–2020

  • 312 546
  • 1 680

senilix

Jäsen
Harmi kun näitä haastatteluita ei saada kotisivuille yms Lukon tileille luettavaksi. Toki täällä kaiketi on ne isoimmat pointit jo tulleetkin esille mutta ihmettelen tuota asiaa kumminkin.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Ovat Länsi-Suomen toimittajien tekemiä juttuja Länsi-Suomeen. Eivät Lukon juttuja.
Tarkennetaan nyt vielä, siis juttuja jotka Länsi-Suomen tilaajat maksavat.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä ihmettelemistä siinä on? Ovat Länsi-Suomen toimittajien tekemiä juttuja Länsi-Suomeen. Eivät Lukon juttuja.
Tarkennetaan nyt vielä, siis juttuja jotka Länsi-Suomen tilaajat maksavat.
Tarkoitin sitä, että Lukon mediatiimi tai mikä lie ei saa vastaavaa koutsin/Kallen kaudenpäätös höpinää omille saiteille aikaiseksi. Sitä tarkoitin ja sitä ihmettelin.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
...

Edit: Harva varmaan tajuaa, kuinka kova juttu Kallen tulo oikeasti Lukolle on ollut. Sanoisin että kovin kiinnitys mitä 2000-luvulla on tapahtunut, jonka työstä ja pohjasta mitä juuri nyt rakentaa Lukossa, saadaan toivottavasti nauttia vielä vuosia Kallen jälkeen.

Tämä, juurikin tämä. Käytännössä mentiin vuosi eteenpäin ja ihan pirusti tehdään asioita enemmän oikein kuin monena vuotena aikaisemmin. Omasta mielestäni asiat ovat menneet aivan käsittämättömän hurjaa vauhtia eteenpäin. Se pohja mitä nyt rakennetaan luo mahdollisuuksia ihan erilaisiin ulottuvuuksiin kuin ennen.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mielenkiintoinen haku nämä Ruotsalais kaksoset Lukolta. Sentteri ja laituri. Isoa roolis varmaan ottavat 2.ketjussa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Frölundasta laituri ja sentteri sisään vuoden pahvilla. Westerholmin kaksoset.

Tuli puskista tämä huhu. Linkki maikkarin sivuille.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...43866?mtv_ref=twb_urheilu_jaakiekko#gs.2y4yka

Jos tämä pitää paikkaansa niin alkaa Lukon hyökkäys muovautua pikku hiljaa:

X1-Danforth-Elo
Westerholm-Westerholm-Koivistoinen
Nyman-Jasu-Koivisto
Liedes-Laakso-X2

Jotenkin alkaa näyttää siltä, että Sopanen ja välttämättä DeFaziokaan ei jatkaisi. Katsellaan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tarkoitin sitä, että Lukon mediatiimi tai mikä lie ei saa vastaavaa koutsin/Kallen kaudenpäätös höpinää omille saiteille aikaiseksi. Sitä tarkoitin ja sitä ihmettelin.
Samaa mieltä. Ei mulla oikein muuta asiaa tähän ollut, mutta kun kiekkoareena poistui, niin pitäisi Lukon itse ruveta myös tuottamaan sisältöä. Ja toivottavasti LS:llä ei ole enää yksinoikeutta pelaajajulkaisuihin, kun kiekkoareena loppui.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tämä pitää paikkaansa niin alkaa Lukon hyökkäys muovautua pikku hiljaa:

X1-Danforth-Elo
Westerholm-Westerholm-Koivistoinen
Nyman-Jasu-Koivisto
Liedes-Laakso-X2

Jotenkin alkaa näyttää siltä, että Sopanen ja välttämättä DeFaziokaan ei jatkaisi. Katsellaan.

X2=Koivisto ja Pajuniemi sisään?

Elo-Danforth-XXX/DeFazio
Westerholm-Westerholm-Koivistoinen
Pajuniemi-Jasu-Nyman
Liedes-Laakso-Koivisto

Tähän olis ihan paperillakin jo melkoisen hyvä, ainakin tähän aikaan vuodesta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä taas vähän luulen, että Sopanen jatkaa, DeFazioon en usko. Mistä tuo Jasu-huhu muuten on tullut? Ja mitä mahtaa tehdä Janne Keränen?

En tiedä mistä tuo Jasu huhu on tullut, mutta on sitä täällä ainakin muutamasta suuntaa puhuttu?

@Ruuhkis Pajuniemeä toivon itsekin sisään, mutta siitä ei ainakaan ole mitään varmuutta. Ilmeisesti kiinnostusta on niin monesta suuntaa TPS mukaan lukien.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja mitä mahtaa tehdä Janne Keränen?
Huhun vahvuudesta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta puhetta kuului jossain että Keränen tai Ilomäki on menossa Hifkiin. En nyt muista että kumpi oli kyseessä, mutta jollain tavalla sellainen kutina on että Keräsen nimi sanottiin.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
En tiedä mistä tuo Jasu huhu on tullut, mutta on sitä täällä ainakin muutamasta suuntaa puhuttu?
Tapparan palstalla Jasun lähtöä on pidetty jo tammikuusta alkaen ns. varmana. Itse uskon siihen nyt kun Kontiolalle tehdään tilaa. Jos liigaseuroja ajattelen Jasun kohdalla, olisin aika varma Lukosta. Mutta huhut ja juorut on aina epävarmoja viimeisen finaalin päättymiseen asti.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Hassua, mutta kun länskäristä Kallen haastattelun luin, niin sellainen hymy, innostus ja luottamus nousi. Toki sitä on kaikki Kallen haastattelut teettäneet allekirjoittaneelle. Vähän eri meininki mitä Rajalan tai Vanhatalon kausi analyyseissä.

Hyvä että hymyilyttää. Minua ei nämä asiat enää hymyilytä, koska olen asennoitunut ammattimaisen osaamisen tuomaan kärsivällisyyteen, rauhallisuuteen ja ammattimaisuuteen. Viime vuoden viimeinen päivä kirjoitin seuraavasti:

Mennyt syksy on näyttäynyt sellaisia positiivisuuden merkkejä joukkueen tilasta, että tätä positiivisuutta ei horjuta edes se mahdollisuus puolivälieräsarjasta, joka menee vastustajalle neljässä pelissä.

En kirjoittanut tähän ketjuun pudotuspelien aikana yhtään mitään, koska minulle tämän kauden pudotuspelit olivat toissijainen asia. Kaikesta näki, ettei Lukko ole mestaritasoa, joten puolivälierien tuloksella ei ollut minulle mitään väliä. Dufvan aikana tappiot painoi, koska olin silloin mennyt helppoon, ja uskalsin odottaa menestystä, vaikka silloinkin näki, että vastustaja nyt vain on vahvempi. Nyt minä luotan, että seura on oikealla tiellä, ja siinä yksi putoaminen Tapparalle muiden jatkoksi ei paina yhtään.

Minua tuskin painaa vielä vuodenkaan päästä mahdollinen puolivälierätappio. Esimerkiksi jos kolmanneksi sijoittuneen Pelicansin kausi päättyy puolivälieriin, ei se pyyhi pois hyvin tehtyä työtä ja mahdollisuutta menestyä jatkossa. Sama se on Lukossa myös ensi kaudella. Olen aika varma, että seuraavan kerran, kun häviäminen ottaa kunnolla kupoliin, tarkoittaa se, että Lukko on kehittynyt kärkijoukkueeksi. Vamos, sanois epsanjalainen.
 
Unelmahetkellä:

X - X - Elo
Pattu - Danforth - Pottu
Nyman - Koivistoinen - Sopanen
Koivisto - Laakso - Liedes

Totuus varmaan:

Pottu - Pattu - Elo
Sopanen - Danforth - Koivisto
Nyman - Laakso - Koivistoinen
Liedes - V. Petman - Ruotsi
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Harmi kun näitä haastatteluita ei saada kotisivuille yms Lukon tileille luettavaksi. Toki täällä kaiketi on ne isoimmat pointit jo tulleetkin esille mutta ihmettelen tuota asiaa kumminkin.

Tämä tosiaan LS haastattelu. Seuralta tulossa vielä kauden purkua ja tulevaisuuden näkymiä myös.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Unelmahetkellä:

X - X - Elo
Pattu - Danforth - Pottu
Nyman - Koivistoinen - Sopanen
Koivisto - Laakso - Liedes

Totuus varmaan:

Pottu - Pattu - Elo
Sopanen - Danforth - Koivisto
Nyman - Laakso - Koivistoinen
Liedes - V. Petman - Ruotsi

Lievä offtopic mutta näitä näkee aina fantasiarostereissa. Eli kun Danforth on tässä Liigassa ykköskorin jätkä niin miksi häntä ei voi suoraan laittaa ykkösketjuun näissä hahmotteluissa?
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lievä offtopic mutta näitä näkee aina fantasiarostereissa. Eli kun Danforth on tässä Liigassa ykköskorin jätkä niin miksi häntä ei voi suoraan laittaa ykkösketjuun näissä hahmotteluissa?
Sama se missä on. Tälläkin kaudella aina merkattu kakkoseen, vaikka eniten hyökkääjistä pelasikin.
 
Lievä offtopic mutta näitä näkee aina fantasiarostereissa. Eli kun Danforth on tässä Liigassa ykköskorin jätkä niin miksi häntä ei voi suoraan laittaa ykkösketjuun näissä hahmotteluissa?
Lehdessä luki Ilomäen kohdalla "Ei jatkoa(sopimusta) Lukon kanssa, ainakaan vielä" niin haaveilen Ilomäkeä siihen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lehdessä luki Ilomäen kohdalla "Ei jatkoa(sopimusta) Lukon kanssa, ainakaan vielä niin haaveilen Ilomäkeä siihen.

Parhaimmillaan Ilomäki on aivan loistava ja pahimmillaan katoaa kuvasta aivan totaalisesti. Aivan varmasti Ilomäki ajaisi asiansa kahdessa ensimmäisessä kentässä tulevaisuudessakin, mutta jotenkin näkisin mieluimmin siinä roolissa jonkun muun. Mitään henkilökohtaista ei ole miestä vastaan, päinvastoin. Tasaisempi suorittaja, vaikka sitten pienemmillä pistemäärillä ja paremmalla puolustuspelaamisella ajaisi varmaan Lukkoa parempaan menestykseen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En oikein vieläkään tiedä onko Ilomäki lintu vai kala? Välillä todella hyvä, mutta tehot katosi täysin tällä kaudella jossain vaiheessa. Tietysti ketjukaverit oli vähän odotusarvoa heikommat, kun toisessa laidassa viiletti Liedestä jne.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muutaman päivän sulateltuani toivoisin kyllä DeFazionkin jatkavan. 19+21 pinnaa runkosarjassa kuitenkin on lukema, joka on riittävä peruste. Niilläkin jokunen tärkeä piste saatiin, että ylipäätään päästiin pleijareihin.
Mitä miehelle siellä tapahtui, on mysteeri. Itse en jaksa uskoa mihinkään laiskuuteen vaan veikkaan, että oli jokin vamma, mutta halusi silti pelata.
Nyt hyvä kesä alle ja uusi yritys.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt hyvä kesä alle ja uusi yritys.

Tässä yksi syy, minkä tähden liputan jatkon puolesta. Saisi kerrankin valmistautua kauteen, tietäen oman joukkueen hyvissä ajoissa ja pääsyn tuttuun ympäristöön. JD-BDF esitti kuitenkin aika ajoin erinomaisia otteita, eikä ole syytä epäillä saman tahdin jatkuvan. Tuskin Danforthkaan olisi "veljen" jatkoa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös