Olet kovin nuori palstalla, se että en osta kaikkea mitä sinä tai Kalle suustaan päästää ei suinkaan tarkoita sitä että en näe mitään positiivista Lukossa. Voit vaikka selata positiivisuus ketjun historiaa.Mitä tämä tarkoittaa ja ellei ole vihjaus Lukkoon niin miksi sitten siteeraat minua ja kirjoitat täällä tälläistä?
Auttamatta minulle tulee sinusta mieleen yksi vuosiluku nimimerkki, joka tulee kirjoittamaan tasaisin väliajoin kuinka Lukossa ei tehdä asioita oikein ja mikään ei ole hyvin. Minä ainakin luovutan sinun suhteen, koska sinä et näe Kallessa mitään hyvää ja kusikin muuttunee Lukossa paskaksi. Meidän mielipiteet eroavat toisista niin paljon, että keskustelu ei ole enää mukavaa luettavaa varmaan toisillekkaan. Olen perehtynyt kevään aikana muihin joukkueisiin niin paljon, että en koe Lukon asetelmia huonoina.
Täällä jos ei huuda hallelujaa sinun tai nyky strategian suuntaan niin rapaa tulee oikealta ja vasemmalta. Voit rauhassa kiroilla ja haukkua vaikka miksi jos se oloasi helpottaa.
Olen ollut äijänsuolla pelejä seuraamassa ja pelaamassakin vuodesta 70 alkaen joten jotain perspektiiviä on tullut matkan varrella ja useitakin "projekteja/strategioita" nähtyä pidempiä ja lyhyempiä. Valmentajia ja seurajohtajia kymmenittäin. Jokaisen alussa on vannottu pitkäjänteisyyden perään...
Tottakai toivon Lukon menestyvän niin että elinaikana näkisi Lukon nostavan kannua.
Se että meillä ei ole varmuutta onko meillä joko 7 tai 9 pakkia syys/lokakuussa ja miten tulokkaan tulevat suoriutumaan luo epävarmuutta juurikin pakisto osalta, onko se sillä tasolla jota menestyminen ( finaali ) vaatii. Sitä minä ja moni muu hieman epäilee.