Onko Lehtinen muuten siinä iässä että hänellä pitää olla varaus jotta voi sopimuksen tehdä? Vai voiko Lehtinen neuvotella vapaasti kaikkien kanssa? Mahdollisesta NHL-sopimuksesta toki tulee mukavat massit myös Lukolle ja saattaapi silti sopimuksesta huolimatta vielä pelailla kauden Raumalla, joten se olisi todellinen win-win-win situation.
Ja mites Zapolski???
Kyllä Lukko hyvän maalivahdin löytää, niitä on vieläkin markkinat pullollaan.
Vapaita kassareita kyllä on, mut niin olis kyllä suuret saappaat täytettäväksikin.
Ei kai hyvää tai erinomaista tarvitse etsiä, tehdään kuten aiemminkin. Otetaan OK-tason lupaava veskari ja koulitaan siitä huippuvahti.Kyllä Lukon maalille erinomainen maalivahti löydetään, vaikka Lassi lähtisikin.
Tiettävästi Jukuri olisi juurikin tuollainen. Hyvä aihio siis ja fifty-sixty peluutus jonkun toisen kanssa ensi kauden ja seuraavana sitten sixty-fifty.Ei kai hyvää tai erinomaista tarvitse etsiä, tehdään kuten aiemminkin. Otetaan OK-tason lupaava veskari ja koulitaan siitä huippuvahti.
Oli joo sopimus Saksaan, mutta se oli vain hätävaravaramokken sopimus joka tehtiin siirtorajalla, Zapolski ei tainnut edes käydä Saksassa vaan oli Amerikassa koko ajan. Eli välivuosi.Saksaan oli tälle kaudelle sopimus, mutta ei pelannut jostain syystä peliäkään. Uskoisin, että olisi vieläkin 34-vuoden iässä kova nimi Liigaan. Mielelläni ottaisin Zapolskin takaisin, jos vain mahdollista.
Näkisin Lassin kannalta hyvänä olla vielä kauden Raumalla ja sitten MM-kisat ensi vuonna päälle, jonka jälkeen sitten NHL. Mutta hän varmasti tietää itse, mikä on hänelle paras vaihtoehto.
Jos lukko on ensikaudella Virtasen johdolla mitalleilla niin minä kävelen Raumalta Jyväskylään...
Tämä täytyy ottaa talteen!Anteeksi nyt vieraaseen ryhmään huutelu.
En voi millään ymmärtää miten lukko valitsi Virtasen valmentajaksi.. Nyt todella harmittaa teidän puolesta kun olette viime vuosina päässeet ihan huipulle niin se työ vedetään nyt alas Virtasen toimesta.
Jos lukko on ensikaudella Virtasen johdolla mitalleilla niin minä kävelen Raumalta Jyväskylään...
Annetaan Veltsun nyt rauhassa edes aloittaa hommat. Helppoa ei tule olemaan, mutta ei sen kuulukkaan.Anteeksi nyt vieraaseen ryhmään huutelu.
En voi millään ymmärtää miten lukko valitsi Virtasen valmentajaksi.. Nyt todella harmittaa teidän puolesta kun olette viime vuosina päässeet ihan huipulle niin se työ vedetään nyt alas Virtasen toimesta.
Anteeksi nyt vieraaseen ryhmään huutelu.
Anteeksi nyt vieraaseen ryhmään huutelu.
Kyllä varmaan virke "paljon työtä, vähän palkkaa, iso työkuorma, toistuvasti myöhässä" pitäisi olla tekniikan alalla hyvin tuttu ja konkreettinen.Paljon kritiikkiä ja otetaan vastaan avosylin. Olisin kuitenkin mielellään insinöörinä ottanut kritiikin lisäksi jotain konkreettista. Mulle kun määreet paljon, vähän, iso, toistuvasti ei oikein tuo konkretiaa. Toki varmaan löytyy jotain Jypin ketjusta, mutta jos menee katsomaan Virran omaa ketjua täällä niin sielläkin on tekstejä helvetistä taivaaseen ja kaikkea siltä väliltä.
Otan talteen.Anteeksi nyt vieraaseen ryhmään huutelu.
Kyllä varmaan virke "paljon työtä, vähän palkkaa, iso työkuorma, toistuvasti myöhässä" pitäisi olla tekniikan alalla hyvin tuttu ja konkreettinen.
...
Kiko jatkaa, asian vahvisti mies itse ja nyt myös Lukko.