Tämä on sitä toive ajattelua, minä en usko että loppukausi mennään ilman loukkaantumisia, todennäköisyyksien mukaan ne sattuu vielä niille jotka eniten on kentällä, jotka joutuu pelaamaan väsyneenä.Lukolla tilanne muuttuu, kun Repo, Haga ja Kukkonen palaavat. Tuohon vielä Killeri hommaa ne täsmävahvistukset, pakki + hyökkääjä, niin nopeasti kokoonpanossa ei enää montaa junnua ole.
Olen myös kovin skeptinen Kallen hankintojen suhteen, mistä löydetään marraskuussa ne kovin hehkutetut sateentekijät? Taitaa olla vain pari vaihtoehtoa A. Pelaaja on ollut pelaamatta pitkään, pelikuntoon pääseminen on arvoitus vaikka olisi itse Sidney Crosby. B. Muualla flopannut, potkut saanut pelaaja joka toivotaan yht äkkiä onnistuvan meillä. Muut tuskin päästää niitä tekijä miehiä vielä mihinkään, tyhjennys myynteihin on aikaa.
Minusta silloin on myöhästä reagoida kun paskat on jo housussa.
Käytät jatkuvasti TPS esimerkkinä perusteena miksi Lukonkin on A junnuja peluutettava. Mutta unohdat kokoajan mainita että pelkkä ikä ei ole se mittari vaan pelaajien taso. TPS nuoret on ihan eri tasolla kuin meidän siinä on valtava ero.