Tais olla Hakulisen viimeinen kapteenipeli :D
Onko tälle heitolle jotain sen suurempaa syytä kuin että saatiin Ässiltä turpiin? En seurannut peliä ollenkaan.
Tähän kun lisätään se, että ei taida olla maalivahtiakaan käytössä, niin taitaa tulla enemmänkin opettelumatsit, kuin todelliset ottelut voitoista.Jaaha, Pospisil ja Haga pois ensi viikon CHL-matseista maajoukkuekomennusten takia.
Kyllähän Jukurin pitäisi olla pelikunnossa ensi viikolla, huom. pitäisi. Jos ei jostain syystä ole, niin sitten menee kyllä jännäksi, sillä Helomaata en tosipeleissä haluaisi maalilla nähdä, sen verran epävarmasta veskarista vielä tässä vaiheessa on kyse.
Kyllähän Jukurin pitäisi olla pelikunnossa ensi viikolla, huom. pitäisi. Jos ei jostain syystä ole, niin sitten menee kyllä jännäksi, sillä Helomaata en tosipeleissä haluaisi maalilla nähdä, sen verran epävarmasta veskarista vielä tässä vaiheessa on kyse.
Näin varmaan tapahtuu, eikä se ole Helomaalta pois hyvin nuori ja kehittyvä maalivahti mutta vielä vastuu maalivahdin saappaat CHL:ssä tai Liiga on liian isot.Jos jostain syystä Jukuri ei toivu pelikuntoon, eiköhän Killeri lainaa jostain kokeneen kassarin CHL-matseihin. Eilen nähtiin karusti mv-pelin merkitys. Kenttäpelin suvereeni hallinta ei riitä, jos mv-pelissä on iso ero heikomman hyväksi.
Eiks Raata vois vetää lainalla pari peliä ens viikolla? Vakuutukset vaan kuntoon.
Muuten Sahlstedt on ihan luottavaisin mielin tulevaan. Hyökkäyspää on valmiina kauteen, sinne ei olla hankkimassa ketään mutta puolustaja, se Pressin korvaaja, puuttuu ja sitä haetaan.
Sahlstedtin mukaan sopivia pakkeja on ollut tyrkyllä, mutta hinta ei ole kohdannut ja sitten on niitä jotka on hintatasoltaan sopivia mutta jotka muuten eivät ole sopivia pelaajia. Pakisto on kapea, koko kautta sillä ei voida pelata mutta liiga sillä kyllä voidaan aloittaa, sanoo Sahlstedt.
Jaaha, Pospisil ja Haga pois ensi viikon CHL-matseista maajoukkuekomennusten takia.
Luultavasti tämä vaikutti valitsematta jäämiseen. Sikäli hiukan ihmeellistä, kun kerran tuo MM-kisojen kesken jättäminen oli sovittu juttu alusta asti.Näköjään Skalickya ei valittu mukaan. Taisi käydä niin, että kesken kevään MM-kisojen karkaaminen alttarille päätti samalla miehen maajoukkueuran. Ainakin nykyvalmennuksen alaisuudessa. No Lukolle tietysti hyvä juttu.
Luultavasti tämä vaikutti valitsematta jäämiseen. Sikäli hiukan ihmeellistä, kun kerran tuo MM-kisojen kesken jättäminen oli sovittu juttu alusta asti.
Mutta Lukolle kyllä erinomainen asia että Skalicky ei ole olympiakarsinnoissa mukana.
En oo ikinä kattonu mistään. Maksoin koko kausarin toimistolla epassilla ja sieltä rahat lähti. Jälleen kerran. Aina on kortti toiminut peleihin mennessä.Näyttääkö muilla kausikortin omistajilla mobiilisovelluksessa kausikortin kohdalla, ettei kausikorttia ole? Kuvankaappaus alhaalla.
Edit. Ticketmasterin sivuilla näyttää minun lippuni osiossa kyllä, että minulla on liput runkosarja- sekä CHL-otteluihin, mutta nekin näyttää ns. tyhjää.
Torstaina kuitenkin olisi jo ottelu hallilla.
Pling @Dexu nyt ainakin.
En oo ikinä kattonu mistään. Maksoin koko kausarin toimistolla epassilla ja sieltä rahat lähti. Jälleen kerran. Aina on kortti toiminut peleihin mennessä.
CHL kuuluu kanssa pakettiin, kun en jaksanu peruuttaa. Enkä ainakaan ekaan peliin edes pääse, koska iltavuoro…
Näkyykö nää CHL-pelit jostain? Mielellään kännykästä ja ilmaiseksi…
Olin tänään yhteydessä Lukon toimistoon ja sanoivat, että kausikortilla sisään. CHL-ottelut kuuluvat pakettiin, ellei ole kieltänyt, ja laskutetaan jälkikäteen. Pahoittelivat, että kausikortti ei vielä näy mobiilissa erinäisistä syistä.Näyttääkö muilla kausikortin omistajilla mobiilisovelluksessa kausikortin kohdalla, ettei kausikorttia ole? Kuvankaappaus alhaalla.
Edit. Ticketmasterin sivuilla näyttää minun lippuni osiossa kyllä, että minulla on liput runkosarja- sekä CHL-otteluihin, mutta nekin näyttää ns. tyhjää.
Torstaina kuitenkin olisi jo ottelu hallilla.
Pling @Dexu nyt ainakin.
Eilen päätetty ja tänään julkastaan kapteenisto.
Minä veikkaan Ilomäkeä the kapteeniksi ja siihen kolmelle muulle varanatsat jakoon.Olisiko Hakulinen kapteeni, antoi niin vahvat näytöt C-rinnassa treenimatsissa. (Eli Boman laittoi ajoissa pesulle suunsoitosta)