Josef Straka Lukkoon

  • 222 917
  • 891

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Wrighter kirjoitti:
Ittellä on pelko perseessä, että käy samoin kuin viime vuoden kultakypärälle Jamie Wrightille. Joukkue ei pärjää ja mies haluaa lähteä takomaan rahaa euroopan rahakaukaloihin. Toivottavasti olen väärässä tässä asiassa ja Josef jaksaa yksin kannatella uppoavaa laivaa ja ehkä jopa paikata sen ja viedä huipulle.

Minä en näe miehissä mitään samaa. Siinä missä Straka pelaa hyvällä moraalilla joka vaihdon, teki Wright puolivaloilla mukavat pisteet, mutta mitään hampaat irvessä loppuunasti pelaamista Jamie ei kyllä esittänyt. Lisäksi kaksi huonoa peliä ei ole vielä uppoava laiva, nyt vähän asennetta pelin ja annetaan uudelle joukkueelle joka pelaa uusilla säännöillä uuden valmentajan alaisuudessa enemmän aikaa.

Haastateltiinko jutussa miestä itseään, ja oliko siellä mitään rivien välistä luettavaa esim. jatkon osalta. Aikaisemmat kommentit vaikuttivat ilman värilaseja juuri sen suuntaisilta, että kimulia on ikävä ja kimuli ei ole Raumalle uudstaan tulossa -> bääd foor Lukko. Eniveis, koskapa Starka ei ole vielä änärin valoissa päässyt vetämään isoa tiliä ja miehen palkkalappu tulee olemaan ensi vuonna täysin eri kaliberia mitä nyt, voisi kuvitella että mies pelaa vähän sukanvarteen säästöjä vaikka sitten joutuisikin olemaan erossa emännästään. Eri asia sitten on, että riittääkö Lukon rahat.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Borgie kirjoitti:
. Lisäksi kaksi huonoa peliä ei ole vielä uppoava laiva, nyt vähän asennetta pelin ja annetaan uudelle joukkueelle joka pelaa uusilla säännöillä uuden valmentajan alaisuudessa enemmän aikaa.

KOLME huonoa peliä. Mistä sitä asennetta saataisiin muillekin kuin Strakalle ja osalle hänen ketjukavereistaan. Luomala pelasi kauden parhan pelinsä tänään, kun pääsi Strakan vierelle. Tosin Koskisen Mattikin varmaan loistaisi tuon pelimiehen vierellä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Borgie kirjoitti:
Haastateltiinko jutussa miestä itseään, ja oliko siellä mitään rivien välistä luettavaa esim. jatkon osalta. Aikaisemmat kommentit vaikuttivat ilman värilaseja juuri sen suuntaisilta, että kimulia on ikävä ja kimuli ei ole Raumalle uudstaan tulossa -> bääd foor Lukko.

Straka sanoi ainakin näin:"Haluaisin pelata muutaman vuoden muualla kuin Tsekissä." Ja lisäksi ne tutut: "Yleensä olen ollut parhaassa kunnossa joulun jälkeen."

En minä tuosta jutusta oikein osaa sellaista viestiä miehen jatkosuunnitelmista lukea. Hankala Lukon häntä kuitenkin on pitää, sen uskon mutta kuten mies itse totesi: "Nyt näitä haastattelijoita on riittänyt..." ja "Voi olla että jos muutama peli menee huonosti, kukaan ei enää muista minua..."

Mutta nautiskellaan nyt Josefin otteista kun siihen on tilaisuus. Ja toivotaan vielä sitäkin että jätkät pystyvät neuvottelemaan Strakan kanssa jatkosopimuksen.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, Josef Straka on täälä hetkellä ainut syy mennä Äijänsuolle. Jos tämä kausi menee vituiksi, Strakaa voi ainakin sitten joskus muistella.
 

Korinekki

Jäsen
Strakalle tänään kaksi syöttöpistettä, mutta. Huolestuttavaa on se, että mies alkaa selvästi turhautua. Jatkuvaa mussutusta tuomarille ja omillekin. Tyhmiä jäähyjä ja kiekon menetyksiä. Selkeästi miehen heikoin esitys tällä kaudella Raumalla.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Korinekki kirjoitti:
Strakalle tänään kaksi syöttöpistettä, mutta. Huolestuttavaa on se, että mies alkaa selvästi turhautua. Jatkuvaa mussutusta tuomarille ja omillekin. Tyhmiä jäähyjä ja kiekon menetyksiä. Selkeästi miehen heikoin esitys tällä kaudella Raumalla.

Toista syöttöä ei kyllä olisi kuulunut antaa Strakalle, mutta kävi itte puhumassa:)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta. Tiedä sitten onko vain ikävä tyttöystävää ja kassit täynnä, vai alkaako tappioputki vituttamaan. TPS pelissä mies sai ihan liikaa peliaikaa, joka ei varmasti vähennä turhaantumista.

Myös Topperin suu käy kun Tikillä konsanaan, ja jos nämä Lukon hyökkäyksen tärkeimmät ukkelit alkavat turhautua liikaa, on Lukko vene lähellä keikahtamista.
 
Viimeksi muokattu:

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Borgie kirjoitti:
Myös Topperin suu käy kun Tikillä konsanaan, ja jos nämä, Lukon hyökkäyksen tärkeimmät ukkelit alkavat turhautua liikaa, on Lukko vene lähellä keikahtamista.

Topo kävi kuumana aivan aiheesta. Topoa rikottiin Lukon ollessa alivoimalla -> ei jäähyä ja heti perään Lukko sai toisen jäähyn. Topo oli tänään erinomainen, vaikka tehoja ei tilille tullut.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaan kiinnitin huomiota, että tämäniltainen peli oli Strakalta heikoin näkemäni. Tuota masamanin mainitsemaa syöttöpinnan puhumista en tuuletukseltani huomannutkaan. Dahlmania hän taitaa vierelleen kaivata... ja saman tien maltillisempaa peluutusta.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Roku kirjoitti:
Samaan kiinnitin huomiota, että tämäniltainen peli oli Strakalta heikoin näkemäni. Tuota masamanin mainitsemaa syöttöpinnan puhumista en tuuletukseltani huomannutkaan. Dahlmania hän taitaa vierelleen kaivata... ja saman tien maltillisempaa peluutusta.

Et kai voinutkaan huomata kun ilmeisesti näin ihan omiani:) Kyllä se Straka ihan namu passin antoi Viitasen lapaan ja ansaitsi pisteensä.


Sinällään hassua, että ykkössentterimme tekee tehot 0+2 ja silti ottelu oli hänen huonoimpiansa kettupaidassa:D
 

Korinekki

Jäsen
Straka ei kelvannut Ässille

Eli otsikko päivän Satakunnan Kansasta. Josef Strakaa tarjottiin viime kaudella Ässille, mutta porilaiset eivät miestä silloin ottaneet, koska Rob Hisey oli tulossa.
Hyvä, että kävi näin. Eikä Ässienkään kannalta kauhean huonosti mennyt viime kausi. Nyt vaan Strakalle ensi vuoden jatkosopimus ja pian.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korinekki kirjoitti:
Nyt vaan Strakalle ensi vuoden jatkosopimus ja pian.

Ainakin tuon parin viikon takaisen Veikkaajan jutun perusteella voi olla aika vaikeata pitää Strakaa Raumalla. Mikäli jatkaa tällaisia otteita koko kauden, hinta voi nousta sen verran kovaksi että yksikään suomalainen seura ei pysty miestä palkkaamaan vaan osoitteena on Venäjä tai Sveitsi.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin näkikö joku paikallaolija samoin kuin minä, eli Straka olisi tehnyt 7-2 johtomaalin kolmannessa erässä, mutta tuomarin sokeuden ja myöhemmin munattomuuden takia sitä ei koskaan taululla nähty. Voi olla että menee 15 ihmisen kännin piikkiin. Kävi tarkistamassa kyllä, mutta levitti kätensä. Kauhee lämäri moken olkapään kautta takarautaan. Meidän porukasta(n.15 henk.) kaikki näki että kiekko kävi takaraudassa, mutta tuli takaisin kentälle. Miten oli? No itse olin kännissä, tietysti, ja edelleen olen kännissä ja porissa. Pian johonkin Kinoon tai DU:n ollaan menossa. Hiukan katkerat porilaiset "fanit" näyttivät meille "uuh niin kamalaa" keskisormea kun peli oli tauonnut. Kattellaan sunnuntaipäivällä lisää. Elämä on ja Lukko oli lauantaina vielä saatanasti kovempi.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
friikki kirjoitti:
Niin näkikö joku paikallaolija samoin kuin minä, eli Straka olisi tehnyt 7-2 johtomaalin kolmannessa erässä, mutta tuomarin sokeuden ja myöhemmin munattomuuden takia sitä ei koskaan taululla nähty. Voi olla että menee 15 ihmisen kännin piikkiin. Kävi tarkistamassa kyllä, mutta levitti kätensä. Kauhee lämäri moken olkapään kautta takarautaan. Meidän porukasta(n.15 henk.) kaikki näki että kiekko kävi takaraudassa, mutta tuli takaisin kentälle. Miten oli? No itse olin kännissä, tietysti, ja edelleen olen kännissä ja porissa.

Siis, tuohan tarkistettiin myöhemmin videolta asti, joten eiköhän oikea tuomio ollut kyseessä.
 

Stoll

Jäsen
Veto näytti osuvan ainakin minun silmääni (esteetön näkymä) että kiekko olisi ollut maalissa, mutta taisi osua vieressä olijan mielestä putken alle.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koliath kirjoitti:
Siis, tuohan tarkistettiin myöhemmin videolta asti, joten eiköhän oikea tuomio ollut kyseessä.

Siis kyllähän se Rönn videolla kävi. Ei se todista mitään. Sitä tarkoitin tuolla munattomuudella. Mutta kaikki meistä 15ta oli silti sitä mieltä että maali se oli. Samoin kuin vieressä seisoneet Ässä-fanit. Selkeästi takaraudassa kävi. Oli aika ihme tilanne, olitko itse paikalla? Videota odotellessa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiekko tosiaan näytti käyvän maalissa, mutta no offence, kyllä se video edelleen on silmää nopeampi, eli ei maalia. Laukaus oli kyllä todella hieno.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ICE kirjoitti:
Kiekko tosiaan näytti käyvän maalissa, mutta no offence, kyllä se video edelleen on silmää nopeampi, eli ei maalia. Laukaus oli kyllä todella hieno.
Hurjan lämärin jälkeen kuului kova kilahdus ja minusta näytti kyllä siltä, että siellä kilahteli vain ja ainoastaan ylärima. Enkä ollut maistissa, kuten moni muu. Harmitti jo heti sekunti vedon jälkeen kun ei uponnut eli heti tuli sellainen fiilis, että ei ollut maali. Pelikatko tuli tuon tilanteen jälkeen vasta n. 1-2 minuutin päästä. Mitä jos Ässät olisi tehnyt maalin tuona aikana? Olisiko Strakan vetoa lähdetty enää tarkistelemaan? Ja jos olisi, olisiko mahdollinen Lukon maali hyväksytty samalle ajalle kuin Ässien?
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
friikki kirjoitti:
Siis kyllähän se Rönn videolla kävi. Ei se todista mitään. Sitä tarkoitin tuolla munattomuudella. Mutta kaikki meistä 15ta oli silti sitä mieltä että maali se oli. Samoin kuin vieressä seisoneet Ässä-fanit. Selkeästi takaraudassa kävi. Oli aika ihme tilanne, olitko itse paikalla? Videota odotellessa.

En ollut paikalla, mutta mm. ripa kertoi radiossa heti että veto kävi vain rimassa, ja asia varmistui videon jälkeen.
Mitä ihmeen munattomuutta tuossa nyt oli?

Ps. meinaatko ettei videolta näe tilannetta paremmin? :o
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
friikki kirjoitti:
Siis kyllähän se Rönn videolla kävi. Ei se todista mitään. Sitä tarkoitin tuolla munattomuudella. Mutta kaikki meistä 15ta oli silti sitä mieltä että maali se oli. Samoin kuin vieressä seisoneet Ässä-fanit. Selkeästi takaraudassa kävi. Oli aika ihme tilanne, olitko itse paikalla? Videota odotellessa.

Ei ollut maali. Selkeästi yläripaan. Olin maaliviivan tasalla katselemassa. Meni vielä räpylän/olkapään kautta, että silleen...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
LukkoUkko79 kirjoitti:
Pelikatko tuli tuon tilanteen jälkeen vasta n. 1-2 minuutin päästä. Mitä jos Ässät olisi tehnyt maalin tuona aikana? Olisiko Strakan vetoa lähdetty enää tarkistelemaan? Ja jos olisi, olisiko mahdollinen Lukon maali hyväksytty samalle ajalle kuin Ässien?

Olisi tarkistettu ja jos Strakan veto olisi ollut maalissa, niin mielestäni Lukolle olisi hyväksytty tuo maali ja Ässien tekemä maali vastaavasti hylätty. Tälläisen tilanteen muistan ainakin nähneeni Stanley Cupin finaaleissa 1994, kun vastakkain olivat Vancouver ja NY Rangers. Eli Vancouver teki maalin, jota ei heti havaittu vaan peli jatkui ja vastaiskusta Rangers teki maalin. Sitten tuo aiempi tilanne mentiin katsomaan videolta ja todettiin, että kiekko oli käynyt Rangersin maalissa tuossa Vancouverin hyökkäyksessä. Tilanne oli 3-1 ennen noita tapahtumia, Rangers luuli ensin kaventaneensa tilanteeksi 3-2, mutta tilanteeksi tulikin 4-1.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koliath kirjoitti:
En ollut paikalla, mutta mm. ripa kertoi radiossa heti että veto kävi vain rimassa, ja asia varmistui videon jälkeen.
Mitä ihmeen munattomuutta tuossa nyt oli?

Ps. meinaatko ettei videolta näe tilannetta paremmin? :o

Tottakai sen näkee videolta paremmin. Mutta on eri asia kuka sitä videota katsoo ja mitä Rönn sanantarkkaan kysyi sieltä. Rönn on munaton, jos pari minuuttia tilanteen jälkeen ei enää uskalla laittaa kiekkoa keskelle vaikka se on maalissa käynyt.

Nyt kun eilinen henki ja humala ovat laskeneet niin pakko kai se on uskoa että ei se maali ollut. Mutta silti haluaisin nähdä tilanteen uudelleen, koska seisomakatsomosta se ihan takaraudalta näytti. Meidän porukka(15 henkeä) ja muutkin raumalaiset nostivat kädet ylös ja kaikki lähellä olleet Ässä-fanitkin sanoivat minulle että kyllä se maali oli.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
friikki kirjoitti:
Tottakai sen näkee videolta paremmin. Mutta on eri asia kuka sitä videota katsoo ja mitä Rönn sanantarkkaan kysyi sieltä. Rönn on munaton, jos pari minuuttia tilanteen jälkeen ei enää uskalla laittaa kiekkoa keskelle vaikka se on maalissa käynyt.

Nyt kun eilinen henki ja humala ovat laskeneet niin pakko kai se on uskoa että ei se maali ollut. Mutta silti haluaisin nähdä tilanteen uudelleen, koska seisomakatsomosta se ihan takaraudalta näytti. Meidän porukka(15 henkeä) ja muutkin raumalaiset nostivat kädet ylös ja kaikki lähellä olleet Ässä-fanitkin sanoivat minulle että kyllä se maali oli.

EI OLLUT! Usko nyt jo! :)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
friikki kirjoitti:
Tottakai sen näkee videolta paremmin. Mutta on eri asia kuka sitä videota katsoo ja mitä Rönn sanantarkkaan kysyi sieltä. Rönn on munaton, jos pari minuuttia tilanteen jälkeen ei enää uskalla laittaa kiekkoa keskelle vaikka se on maalissa käynyt...

Mitä meinaat Rönnin kysyneen?? Hoikentaako nämä pystyraidat minua, vai??

Rönn toimi kuten kuului eli ensimmäisellä katkolla kysyi videotuomarilta: "Kävikö kiekko maalissa??".

Toisaalta videotuomareina on porilaisia, ilmeisesti toinen on ainakin Heikki Rinne. Eli salaliiton mahdollisuus on olemassa. Mutta kun joukkueet ja erotuomaritarkkailija näkevät sen saman DVD:n pelin jälkeen... Meinaatko, että samat tuomarit olisivat vielä antamassa tuomioita??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös