Kuka puhui että miehen paluu Lukkoon aiheuttaa sädekehän himmenemisen?
Ainakin minä kommentoin noin tuossa runkosarjan lopulla. Tuolloin ei ollut mitään viitteitä siitä, että peli alkaisi kulkemaan hienosti. Nyt onkin sitten toinen ääni kellossa.
Kuka puhui että miehen paluu Lukkoon aiheuttaa sädekehän himmenemisen?
Tässä pelissä yksi mies välttelee kontaktia. Se on Straka. Tuo mies on kyllä aivan turisti tuolla. Ei pistä kroppaa likoon eikä tee kyllä mitään muutakaan hyvin/oikein!
Mitenkä Josef tänään pelasi? Sen verran jännä peli oli että minä en ainakaan kuullut että Ripa olisi kertaakaan edes Strakan nimeä maininnut selostuksessaan.
RD peluutti välillä laidassa, kun nähdäkseni ei pystynyt hoitamaan sentterin puolustusvelvotteita kunnolla.
Mä veikkaan, että Strakan käsi on totaalisen paskana edelleen. Ei ole paluunsa jälkeen ottanut juuri lainkaan aloituksia ja vedotkin on jäänyt vetämättä. Usein hyvissäkin paikoissa hakee syöttöä. Hidashan tuo on mutta pelisilmää olisi.
Minä en ole päässyt koko kautena kiinni siihen, miten Lukossa sentterin (varsinkin Azevedon) tulee puolustaa. Tämä ei siis mitenkään negalla, mutta tällaista olen ihmetellyt, enkä amatöörinä ole päässyt asiaan kiinni. Osaako joku selittää paremmin?
T. Varmasti väärä ketju
Mielestäni Lukko pelaa omalla puolustusalueella puhtaasti mies miestä vastaan. Tällöin lähtökohtaisesti sentteri pelaa vastustajan sentteriä vastaan.
Straka otti kyllä aloituksia niin varovasti (oikein laittoi silmään), vähän tuollaisella säbätyylillä, jossa joko voitetaan tai hävitään 100-0. Minkäänlaista vääntämistä ei Strakan aloituksissa ollut.Kyllä Straka aloituksia otti.