Erämaan kettu kirjoitti:
Strakallahan ongelmaksi saattaa nimenomaan tulla tuo vapaa-ajan viihtyvyys, josta hän valitteli jo viime vuonna. En usko, että Tserepovets on ainakaan paljoa Raumaa viihtyisämpi paikka kolmekymppiselle sinkkumiehelle. Korjata saa mikäli olen väärässä.
Niin, mitä ne voisivatkaan olla kolmekymppisen sinkkumiehen vaatimukset viihtyvyydelle? Itse en ole vielä ihan kolmeakymmentä, enkä sinkkukaan, mutta oma listani voisi olla: pillua, rahaa, menomestoja ja aktiviteetteja.
Kuten jo aiemmin tuli esille, Tserepovets on kymmenen kertaa isompi paikka asukasluvultaan kuin Rauma. Luulisin että pilluakin olisi tarjolla samassa suhteessa enemmän, joko rahalla tai sielujen sympatialla.
Rahaa tulee varmasti enemmän, siitä ei tarvinne edes kiistellä. Rahaa on hyvä olla tarpeeksi, eikä haittaa jos siitä jää jotain sukan varteenkin.
Myös menomestoja ja aktiviteetteja on taatusti enemmän kuin Raumalla. Pakkohan niiden kolmensadantuhannen ryssän on jotain puuhastella, ei he siellä muuten asuisi. Toisaalta itse olen käynyt tasan kerran Raumalla ja oli niin kuppasen olonen pikku kyläpahainen että ei ole ainakaan vielä tullut ikävä.
Lisäksi jääkiekon kannalta vielä kovatasoinen liiga päälle niin eipä tarvitse ihmetellä miksi joku Straka valitsee mieluummin Tserepovetsin kuin Rauman.