Siinä seisomakatsomon kulmauksessa se lakana roikkui. Kuvaa tuosta ei taida missään olla, ja siihen kirjoitettua tekstiä en edes koeta matkia. Lehden mukaan siinä kuitenkin Strakaa kehuttiin yhdeksi Lukon parhaimmista pelaajista...
Kuten eilen otteluketjuun kirjoitin ja tähänkin ainakin Johto ja Walton ehtivät kirjoittamaan, niin pimennossahan Straka avauserän oli. Kesti pitkään ennen kuin hän ensimmäiseen vaihtoonsakaan tuli, ja tuskin olin ainoa joka kaula pitkänä kuikuili vaihtopenkin suuntaan, että "onko se ees siellä?" No, olihan se ja toisen erän alusta saakka rupesi kaukalossakin erottumaan.
Varusteiden kanssa vissiin oli ongelmia myöhemminkin kuin alussa. Lehdessä ainakin Toivola ihmetteli tilannetta, jossa samaan aikaan Hurme teroitteli Strakan ja Topon luistimia, ja Ylli oli vielä paikattavana.
Mutta se piti vaan sanomani, että eilinen Strakan esitys kelpaa kyllä minulle jatkossakin. Ja luulen että jos tästä pelit vielä pitkäänkin jatkuvat Lukon osalta, niin kyllä Jooseppi sieltä sille alkukauden tasolleen palautuu kaikin tavoin. Kunhan nyt saisi ensin tuon flunssansakin tapettua, se on sitkeää kun se kunnolla tarttuu näinä aikoina.